بازی با هنگ‌کنگ روز بد فوتبال بود

رضا عنایتی: دلایلی دارم که نتیجه گرفته‌ام!

رضا عنایتی، سرمربی تیم امید در بازگشت به تهران گفت: «نمی‌خواهم صحبت‌های چالشی انجام دهم، من طی روزهای آتی مفصل صحبت خواهم کرد.»
او درباره دلایل ناکامی در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: «باید ببینیم منظور شما از نتیجه نگرفتن چیست؟ من خیلی دلایل دارم که نتیجه گرفته‌ام، شما هم دلایلی دارید که من نتیجه نگرفته‌ام، باید در زمان مناسب بنشینیم و صحبت کنیم و همدیگر را به چالش بکشیم.»
عنایتی در پاسخ به انتقادات سرمربیان نسبت به تعطیلی لیگ هم گفت: «من نبودم و اخبار را دنبال نکردم اما بسیاری از کشورها لیگ‌های‌شان را تعطیل کرده‌اند و با تمام قوا به مسابقات آمدند.»
او در پاسخ به این سؤال که لیگ عربستان در حال برگزاری است گفت: «عربستان 8، 9 ماه است که در اردو است، ازبکستان هم با ۴، ۵ اردوی خیلی خوب به مسابقات آمد، آنها شرایط‌‌شان با ما فرق می‌کند و برنامه‌ریزی که برای تیم امیدشان دارند مشخص است.»
عنایتی در مورد خالی شدن لیست تیم امید در مراحل حذفی مسابقات گفت: «شما خیلی عجله دارید که جواب سؤال‌های‌تان را بگیرید. ما لیست 50 نفره‌ای ارسال کرده بودیم که در آن زمان یاسین سلمانی به پرسپولیس نرفته بود، در آن زمان بازیکنان نقل و انتقالاتی انجام نداده بودند و ما شرایط انتخاب بازیکنان‌مان عجیب غریب بود. به ما یک لیست 50 نفره دادند تا از بین آنها انتخاب کنیم، من 5 بازیکن از آلومینیوم انتخاب کردم که به نساجی پیوستند و به دلیل حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.»
او درباره شکست به هنگ‌کنگ گفت: «من خوشحال نیستم از اتفاقی که افتاد. روز بد فوتبالی بود و در این مسابقه هر آنچه زدیم به گل نرفت و از لحاظ فوتبالی از آن روزهایی بود که هرچه زدیم به گل تبدیل نشد.»
عنایتی در مورد احتمال ادامه همکاری‌اش با تیم امید گفت: «باید بنشینیم و صحبت کنیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی