مربی تیم امید: خیلی بابرنامه بودیم!


محمدحسن رجب‌زاده، مربی تیم امید که در غیاب عنایتی به کنفرانس مطبوعاتی رفته بود، درباره شکست غیرمنتظره مقابل هنگ‌کنگ گفت: «بازی را در هر دو نیمه کاملاً در اختیار داشتیم اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. فوتبال بی‌رحم است. ۲۰ موقعیت را خراب کردیم اما هنگ‌کنگ تنها از یک موقعیت نصفه و نیمه استفاده کرد و بازی را برد.»
او درباره بی‌دقتی مهاجمان تیم امید گفت: «متأسفانه در مسابقات انتخابی المپیک هم همین‌گونه بود. در ازبکستان هم بسیار موقعیت خراب کردیم. عدم تمرکز باعث شد موقعیت‌هایمان را از دست بدهیم. فوتبال بسیار باکیفیتی ارائه دادیم اما هیچ وقت گل نزدیم. شاید مقصر ما باشیم که خیلی دیر جمع شدیم.»
دستیار عنایتی درباره برنامه تیم امید مقابل هنگ‌کنگ گفت: «اینگونه نیست که برنامه نداشتیم. هنگ‌کنگ هدفمند بازی کرد و به هدفش رسید. اگر دقیقه ۲ گل زده بودیم، روند بازی عوض می‌شد. ما خیلی بابرنامه بودیم و با برنامه می‌توان موقعیت ایجاد کرد و موقعیت‌های ما این را نشان می‌دهد.»
مربی تیم امید درباره جدایی بازیکنان پرسپولیس و مشکلات کمبود بازیکن گفت: «درباره پرسپولیسی‌ها مدیریت فدراسیون و سرپرست تیم امید صحبت کرده و ما در جریان نیستیم. ما فقط دیدیم که یک دفعه بازیکنان پرسپولیس از ما جدا شدند و رفتند. من مربی هستم و کارم داخل زمین است. من فقط می‌دانم ۱۴ تا بازیکن داشتیم. در چنین تورنمنتی در این سطح باید بازیکنان باکیفیت و آماده داشته باشیم. از دقیقه ۷۰ همه می‌خواستند تعویض شوند اما بازیکنی نداشتیم که تعویض کنیم. در پست تخصصی یاسین اصلاً بازیکن نداشتیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی