اتفاقات مهم روز چهارم هانگژو

تیراندازی - پایان کار بانوان ایران بدون کسب مدال
ملی‌پوشان تیراندازی بانوان ایران از مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو صعود نکردند و بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

شنا- نمایندگان ایران سیزدهم و بیستم شدند
متین سهران با ثبت زمان ۱:۵۳.۵۷ در میان ۳۶ شناگر ماده ۲۰۰ متر آزاد در جایگاه بیستم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند.
مهرشاد افقری، دیگر شناگر کشورمان در ماده ۱۰۰ متر پروانه بین ۲۹ شناگر سیزدهم شد. به این ترتیب در فینال‌های امروز در ماده‌های ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد مردان، نماینده‌ای از ایران حضور نخواهد داشت.

تیراندازی- نقص فنی سلاح نماینده کشورمان و ۳۰ امتیازی که از دست رفت
در جریان برگزاری بخش سرعت تپانچه ۲۵ متر بانوان، مشکلی در سلاح زینب طوماری به وجود آمد و سلاح او موقع شلیک گیر کرد که همین موضوع باعث شد تا وی ۳۰ امتیاز را از دست بدهد.

ووشو(تالو)- ناکامی مردان تالوکار؛ کیانی مدال‌آور شد
در روز چهارم پیکارهای ووشو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو، حسین قبله‌نما در بسته «دائوشو_گوئن‌شو» مردان به مصاف حریفان خود رفت.
وی در پایان با نمره ۱۹.۱۱۹ در رده ششم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند. با حذف قبله‌نما، کار تالوکاران کشورمان بدون کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو به پایان رسید.
همچنین زهرا کیانی در بسته «جین‌شو-چیانگ‌شو» به مصاف حریفان خود رفت. نماینده کشورمان با عملکردی درخشان و با نمره ۱۹.۴۳۶ به مدال نقره تالو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو دست یافت.

ووشو (ساندا)- 4 فینالیست و یک برنز
شجاع پناهی به دلیل حاضر نشدن حریفش به دیدار فینال بازی‌های آسیایی رسید. شهربانو در وزن 60- کیلوگرم ساندا مقابل نماینده چین در نیمه نهایی شکست خورد و به مدال برنز رسید. افشین سلیمی نماینده وزن 65- کیلوگرم ساندا مردان ایران با پیروزی برابر حریف کره‌ای فینالیست شد. الهه منصوریان با شکست فلورنتینا از اندونزی در مرحله نیمه نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم راهی فینال شد. محسن نماینده وزن 70- کیلوگرم ساندا مردان ایران و دارنده 3 مدال طلای بازی‌های آسیایی با پیروزی مقابل حریفی از چین تایپه فینالیست شد. یوسف صبری نماینده وزن 75- کیلوگرم ووشو ساندا مردان با پیروزی برابر حریف خود از افغانستان راهی فینال شد.

تکواندو- 3 برنز برای هوگوپوشان ایران
متین رضایی نماینده وزن منهای ۶۸ کیلوگرم کشورمان با قبول شکست مقابل حریف اردنی در مرحله نیمه‌نهایی به نشان برنز دست پیدا کرد. ملیکا میرحسینی نیز در مرحله نیمه نهایی وزن ۶۷- کیلوگرم برابر فروزا سادیکووا از ازبکستان راند اول ۳ بر ۲ پیروز شد، راند دوم ۱۳ بر ۱۰ و راند سوم نیز با نتیجه ۱۸ بر ۶ نتیجه را واگذار کرد و مجموعاً ۲ بر یک باخت و به نشان برنز رسید. مهران برخورداری نماینده وزن منهای ۸۰ کیلوگرم با شکست برابر کره جنوبی به پنجمین مدال تکواندو در بازی‌های آسیایی دست پیدا کرد.

هندبال- صعود سخت تیم ملی ایران با تساوی برابر عربستان
تیم ملی هندبال کشورمان در آخرین بازی مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی به مصاف تیم عربستان رفت و با تساوی 23-23 در این دیدار و با تفاضل گل بهتر به دور بعدی صعود کرد. این تیم در دور بعد باید به مصاف بحرین و کره جنوبی برود.

جستجو
آرشیو تاریخی