صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و چهارصد و چهار - ۰۳ مهر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و چهارصد و چهار - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

درخواست عجیب دو ستاره:
ما را کاپیتان نکنید!

مارکوس رشفورد و پل پوگبا در زمان حضور اوله گونار سولشر روی نیمکت منچستریونایتد حاضر به بستن بازوبند کاپیتانی نشده‌اند.
سولشر هفته گذشته برای اولین بار پس از اخراجش از منچستریونایتد مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره مشکلات این تیم صحبت کرد.
 این مربی نروژی در بخشی از صحبت‌هایش از دو بازیکن بزرگ این تیم انتقاد کرد که در طول دوران حضور او درخواستش برای بستن بازوبند کاپیتانی را رد کرده بودند و مدعی شد که از رفتار آنها خیلی خیلی ناراحت و ناامید شده است.
حالا روزنامه انگلیسی سان دلیل این اتفاق و تصمیم این دو ستاره بزرگ برای رد کردن فرصت بستن بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ به بازو را فاش کرده است.
به گفته سان، پوگبا یکی از این دو بازیکن بود و دلیلش برای رد پیشنهاد سولشر این بود که او دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در یونایتد نداشت و منتظر پایان مهلت قراردادش بود تا بتواند هر چه زودتر اولدترافورد را ترک کند. همین موضوع و شرایط به وجود آمده برای او پس از مصدومیت‌های متعدد باعث شد که این ستاره فرانسوی حاضر به قبول این پیشنهاد نشود و به او اعلام کند که تمایلی برای قرار گرفتن در این جایگاه ندارد.
رشفورد هم دیگر بازیکنی بود که این تصمیم را گرفت و دلیل او این بود که احساس می‌کرد آمادگی لازم برای قبول چنین مسئولیت سنگینی را در زمین ندارد. خصوصاً که شرایط یونایتد در آن زمان بسیار بحرانی بود و مدیریت بازیکنان در زمین کار دشواری به نظر می‌رسید.
سولشر در نهایت مجبور شد به هری مگوایر روی بیاورد که انتخابش انتقادهای بسیاری را به همراه داشت اما به نظر می‌رسید که چاره دیگری برای این مربی باقی نمانده بود.


چیچاریتو: به عمرم بازیکنی مثل رونالدو ندیده‌ام

خاویر هرناندز (چیچاریتو) در طول دوران حضورش در منچستریونایتد و بویژه در رئال مادرید فرصت بازی در کنار بهترین فوتبالیست‌های جهان را داشت. در رئال او در رختکن کنار چهره‌هایی مانند کریم بنزما، کیلور ناواس، خامس و.... حضور داشت. اما برای او هیچ کدام به اندازه کریستیانو رونالدو مهم نیستند. این بازیکن مکزیکی در سال 2014 قرضی از یونایتد به تیم رئال پیوست و در مدت حضورش در سانتیاگو برنابئو 33 بازی انجام داد و 9 گل به ثمر رساند که یکی از آنها در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید با پاس رونالدو بود که رئال را به نیمه نهایی برد. چیچاریتو در مورد رابطه خود با کریستیانو رونالدو چه در داخل و چه خارج از زمین صحبت کرد و اینکه چگونه او را به عنوان هم‌تیمی در بهترین لحظه دوران حرفه‌ای خود داشت.
او در این رابطه گفت: «جدای از احترام و تحسینی که من همیشه برای رونالدو قائلم، باید بگویم اینکه با او هم‌تیمی بودم به جای اینکه مقابلش بازی کنم، حسی باورنکردنی داشت. همه می‌دانند من از چه چیزی صحبت می‌کنم. رونالدو تأثیری خارق‌العاده روی تیم داشت و در رختکن و بیرون رختکن یک رهبر واقعی بود. او شخصیتی پیچیده داشت و من هرگز بازیکنی مثل او ندیده‌ام.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی