3 فینال A، یک شانس مجدد و یک نیمه‌نهایی در اولین روز قایقرانی

شروع توفانی دختران رویینگ در هانگژو

رویینگ ایران با صعود به 3 فینال A، یک شانس مجدد و یک نیمه‌نهایی، بازی‌های آسیایی هانگژو را توفانی شروع کرد.
در شروع این رقابت‌ها قایق دو نفره سبک‌وزن دختران با ترکیب نازنین ملایی و کیمیا زارعی در مرحله گروهی با زمان 6 دقیقه و 59 ثانیه و 11 صدم ثانیه در رقابت با نمایندگان چین تایپه، کره جنوبی، تایلند و هند در گروه خود اول شد تا مستقیماً به فینال A صعود کند.
همچنین قایق دونفره سنگین‌وزن دختران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در مرحله گروهی به آب انداخته شد که در پایان با رکورد 7 دقیقه و 9 ثانیه و 29 صدم ثانیه در رقابت با قایق‌های قزاقستان، کره‌جنوبی، سریلانکا و ویتنام به عنوان اولین قایق خط پایان را رد کرد و مستقیماً راهی فینال A شد.
قایق چهارنفره دختران هم با ترکیب فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی در کورس رقابت با قایق‌های چین، اندونزی، ویتنام و قزاقستان بعد از چین خط پایان را رد کرد تا با صعود به فینال A روز خوب دختران قایقران کامل شود.
اما رویینگ دو‌نفره سنگین‌وزن مردان با ترکیب رضا قهرمانی و امیرحسن محمودپور با زمان ۶ دقیقه و ۲۰ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه در رقابت با قایق‌های عراق، هنگ‌کنگ، بحرین، تایلند، ازبکستان در گروه خود دوم شدند تا امروز مجدداً شانس خود را برای حضور در فینال A امتحان کنند.
امیرحسین محمودپور هم در رویینگ تک‌نفره سنگین‌وزن در کنار نمایندگان پاکستان، عراق، کویت و عربستان پارو زد که در نهایت با قرارگرفتن در جایگاه اول در فینال A پارو خواهد زد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی