صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و نود و دو - ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

متن نامه شکایت از سپاهان
در این نامه که به مهدی تاج، منصور قنبرزاده و رئیس کمیته انضباطی نیز ارسال شده، باشگاه پرسپولیس توضیح می‌دهد: «باشگاه سپاهان مغایر با دستورالعمل ناظر بر قرارداد و سقف بودجه باشگاه‌ها مصوبه هیأت رئیسه بنابر شواهد معتبر تخطی کرده است.» پرسپولیس شواهد خود را به این شکل توضیح می‌دهد که در یک مورد به زعم این باشگاه، سپاهان قراردادی را با یکی از بازیکنان خود به امضا رسانده که «در ظاهر ریالی است ولی در قرارداد ‌بندی آورده که با نوسانات دلاری، پرداخت ریالی بر اساس دلار روز در موعد و زمان پرداخت، انجام» خواهد شد. باشگاه پرسپولیس معتقد است این بند قرارداد بازیکنی که دو ساله به سپاهان پیوسته، تخلف آشکار در موضوع آیین‌نامه و قوانین جدید است که هرگونه قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی را ممنوع کرده است. در موردی دیگر، باشگاه پرسپولیس به افزایش قرارداد برای فصول آینده اشاره کرده که بر اساس قوانین حداکثر باید 25 درصد باشد «ولی باشگاه سپاهان با دور زدن قانون، قرارداد تعدادی از بازیکنان جدید را به نحوی منعقد کرده که مبلغ قرارداد آنها در فصل آینده تا 100 درصد افزایش» خواهد داشت.


مصدومیت ستاره خط میانی الدحیل
الدحیل یکی از رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شنبه شب در رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف العربی رفت و این بازی با تساوی 3 - 3 به پایان رسید. مهم‌ترین اتفاق در این بازی مصدومیت ابراهیم دیالو هافبک و ستاره فرانسوی الدحیل مقابل العربی بود. این بازیکن به دلیل مصدومیت مجبور شد در ابتدای نیمه دوم جای خود را به مادبو بدهد. دیالو یکی از مهره‌های کلیدی کرسپو ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در قامت مربی الدحیل است. احتمال دارد این بازیکن فرانسوی به بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نرسد.


حساب باشگاه پرسپولیس باز شد
حساب باشگاه پرسپولیس که در هفته‌های قبل در پی شکایت یکی از ارگان‌ها بسته شده بود در نهایت و طی روزهای گذشته باز شد تا فعلاً مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. مدیران پرسپولیس در تلاش هستند وعده‌های مالی خود به بازیکنان را زودتر محقق کنند اما هنوز موفق به پرداخت آپشن‌های فصل قبل نشده‌اند. البته باشگاه پرسپولیس با وجود حساب بسته باشگاه موفق شده بود 10 درصد از مبلغ قرارداد فصل جدید اعضای تیم را پرداخت کند.


النصر یک خارجی از دست داد
روزنامه الریاضیه اعلام کرد که مدیریت النصر با جدایی گیسلین کونان، مدافع ملی‌پوش و ساحل‌عاجی خود موافقت کرده و این بازیکن قرار است تا پایان فصل و به شرط پرداخت حقوق بازیکن توسط باشگاه الفیحاء، راهی این تیم شود. قرار بود این بازیکن دیروز و پیش از عزیمت به کشورش برای حضور در دو دیدار از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا لسوتو و مالی، قراردادش را با الفیحاء به ثبت برساند. باشگاه النصر در تابستان 2022 گیسلین کونان را به صورت آزاد از تیم رنس فرانسه به خدمت گرفت ولی در پنجره زمستانی و برای ثبت قرارداد کریستیانو رونالدو، نام این بازیکن از لیست النصر حذف  شد.

جستجو
آرشیو تاریخی