بیانات رهبر انقلاب توان مضاعفی برای ادامه کار خواهد بود

کیومرث هاشمی: تصمیمات بدون تعارف نیاز ورزش است

حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان بواسطه اینکه او چهره‌‌ای شناخته‌شده و نام‌آشنا در ورزش کشور به شمار می‌رود قطعاً یکی از اتفاق‌های خوبی است که در این برهه حساس زمانی برای ورزش کشور رخ داده است. ورزش ایران در شرایط فعلی آوردگاه‌های مهم و سرنوشت‌سازی را پیش رو دارد. از جمله این میادین معتبر، بازی‌های آسیایی هانگژوی چین و تعداد زیادی رقابت‌های جهانی (گزینشی بازی‌های المپیک 2024 پاریس) است. تورنمنت‌های معتبری که درخشش در آنها نیازمند حمایت و نگاه ویژه به مجموعه ورزش کشور است. اتفاقی مهم و مؤثر که مطمئناً با حضور هاشمی در رأس هرم مدیریتی ورزش می‌توان به وقوع آن امیدوار بود. کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به دیدار امیدوارکننده و انرژی‌بخش اخیر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری در این خصوص معتقد است: «این دیدار و بیانات ایشان (مقام معظم رهبری) توان مضاعفی برای ادامه خدمتگزاری خادمان ملت در دولت مردمی خواهد بود.»
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دیدار اخیر اعضای کابینه دولت سیزدهم با رهبر انقلاب قوت قلبی برای دولت در ادامه راه خواهد بود، تأکید دارد: «آنچه در بیانات معظم‌له مشاهده شد، باعث دلگرمی همه اعضای دولت است. وظیفه داریم رهنمودهای حکیمانه ایشان را در ادامه کار نصب‌العین خود قرار دهیم تا به کمک خدا در ادامه خدمتگزاری به مردم به توفیق برسیم.»
سرپرست وزارت ورزش و جوانان به بیانات رهبر انقلاب درباره خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: «ایشان فرمودند «آنچه هست متعلق به مردم است و اگر شأن شغلی و مقامی به ما داده شده اولاً مردم داده‌اند و ثانیاً داده شده برای اینکه به مردم خدمت کنیم» و این موضوع در اولویت دولت مردمی خواهد بود و تلاش خواهم کرد این فرمایش را تا آخرین روز فرصت خدمت به مردم در مقابل چشم خود قرار دهم.»
هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در پایان بی‌اعتنایی به جوسازی‌ها و حاشیه‌ها را یکی دیگر از محورهای اصلی بیانات رهبر انقلاب دانست و در این خصوص تأکید دارد: «ورزش کشور به تصمیماتی نیاز دارد که بدون تعارف و فقط به سود و مصلحت کشور باشد و به لطف الهی بر اساس همین توصیه و فرمایش حکیمانه عمل خواهیم کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی