مصاحبه و خبر

کعبی: مدافعم و ناز و نوازش بلد نیستم

عقیل کعبی مدافع اهوازی تیم استقلال خوزستان درباره شکست تیمش مقابل استقلال تهران می‌گوید: «بازی خوب بود و با تعویض‌هایی هم که آقای‌ پور‌موسوی انجام داد، بازی کاملاً در دست ما بود و توانستیم آن‌را مدیریت کنیم اما روی یک غفلت گل خوردیم و باید روی نقطه ضعف‌های‌مان بیشتر کار کنیم البته که سه، چهار بازیکن ما اولین بارشان بود که در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی می‌کردند ولی مطمئناً ما بازی به بازی و رفته رفته بهتر خواهیم شد و حتی در بازی با استقلال هم حق ما کسب حداقل امتیاز بود.» کعبی هم گل حریف را آفساید می‌داند: «من خودم شخصاً چندین بار صحنه را دیدم و حتی برنامه فوتبال برتر هم این اتفاق را بررسی کرد که از نظر من قطعاً گل آفساید بود و حتی خطایی هم که منجر به زدن گل شد، خطا نبود.» کعبی که چندین بار لباس بازیکنان استقلال را حین زدن ایستگاهی کشیده می‌گوید: «من یک مدافع هستم به معنای اینکه باید مقابل بازیکن حریف دفاع کنم. نمی‌توانم آنها را ناز کنم! اکثر بازیکنان استقلال دوستان من هستند و با آنها در ارتباطم. در یک صحنه هم با آرمان رمضانی من تو من کردم که نتواند سر بزند و پیراهنش را کشیدم که این وظیفه من است که نگذارم راحت کسی ضربه سر بزند و حتی کارشناسان هم گفتند که خطایی رخ نداده است. ما روی یک غفلت گل خوردیم و وقتی تمرکز نباشد اگر یک بازیکن جا به جا شود تمرکز بهم می‌ریزد اما ما خط آفساید را شکستیم با اینکه آفساید بود. ما می‌توانستیم با جایگیری مناسب استقلال را ناکام بگذاریم ولی حیف که هماهنگ نبودیم.»
او درباره ناکامی‌های‌شان این طور می‌گوید: «تازه هفته سوم است و ما یک بازی عقب افتاده با تراکتور داریم که برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و تیم‌هایی هم هستند که خیلی بیشتر از ما هزینه کردند و نتیجه‌های خیلی بدتری گرفته‌اند. تیم ما جوان است و حتی برخی از بازیکنانش اولین تجربه لیگ برتری‌شان است و مطمئن باشید که رفته رفته بهتر می‌شویم.»

 
لطیفی دوباره شاگرد ربیعی می‌شود؟

هافبک 24 ساله مس رفسنجان در فصول گذشته که به دلیل کاهش سهمیه بزرگسال در لیگ برتر نتوانست در جمع نارنجی‌پوشان به کار خود ادامه بدهد، مورد توجه ذوب‌آهن است. لطیفی که در فصول گذشته شاگرد محمد ربیعی در مس رفسنجان بود، حالا بار دیگر مورد توجه این سرمربی قرار گرفته و احتمال پیوستنش به گاندوها زیاد است. لیست ذوب‌آهن با فسخ قرارداد امین کاظمیان جای خالی پیدا کرده و گفته می‌شود لطیفی خرید بعدی مس رفسنجان و ربیعی خواهد بود. پیش از این فرشاد محمدی‌مهر و مهرداد رضایی دو شاگرد سابق ربیعی در مس رفسنجان راهی ذوب‌آهن شده‌اند و حالا احتمالاً یک بازیکن دیگر از مس رفسنجان به اصفهان کوچ می‌کند.

جستجو
آرشیو تاریخی