عجیب اما واقعی

رشید پیراهن ملی می‌خواهد!

محمدرشید مظاهری بعد از سال‌ها بازی برای فولاد، ذوب‌آهن، استقلال، تراکتور، سپاهان و پیکان، این روزها یکی از بازیکنان کلیدی نساجی محسوب می‌شود. مظاهری سابقه بازی برای تیم ملی را دارد و فصل قبل وقتی پیراهن پیکان را پوشید، مدعی شد هدفش بازی برای ایران در جام جهانی 2026 است. اظهارنظری عجیب از دروازه‌بانی که حالا 34 سالگی را سپری می‌کند.
گلر باتجربه فوتبال ایران در لیگ بیست و سوم با پیراهن نساجی شروع خوبی داشته و حالا خود را برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. رشید مظاهری در لیگ بیست و سوم با نظر مهدی رحمتی راهی نساجی مازندران شد و تا اینجای کار نشان داده حالا که در اوج پختگی قرار گرفته، از نظر فنی نیز مانند روزهای اوج خود مؤثر است.
رشید در بازی تیمش مقابل نفت آبادان هم عملکرد مؤثری داشت و توانست با خروج‌های مناسب و مهارهای خوب تیمش را در بازی نگه دارد. اوج هنرنمایی او در ثانیه‌های پایانی نیمه اول بود. در حالی که نساجی با یک گل از حریف پیش بود و اعضای این تیم خود را برای سوت پایان نیمه اول آماده می‌کردند، یک حمله خطرناک نفتی‌ها دروازه رشید را تهدید کرد اما این دروازه‌بان با هوشیاری کامل توانست سیوی دیدنی داشته باشد و در شرایط حساس نساجی را در بازی نگه دارد.
شاید اگر این توپ تور دروازه نساجی را می‌لرزاند، کار برای پیروزی این تیم سخت می‌شد اما رشید مانع از باز شدن دروازه در آن صحنه شد تا در نهایت مهدی رحمتی و شاگردانش اولین پیروزی فصل را جشن بگیرند. حالا رشید خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن نساجی آماده می‌کند؛ او امیدوار است در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم بتواند عملکرد خوبش را تکرار کند و در مصاف با رقبای سرسخت آسیایی هم به کمک تیمش بیاید.
مظاهری به نزدیکانش گفته که می‌خواهد فصل درخشانی را سپری کند و به تیم ملی برسد. هدفی که کمی دور از دسترس است. بخصوص که نساجی خط دفاع مستحکمی هم ندارد و به همین دلیل کار مظاهری برای بسته نگه داشتن دروازه سخت می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی