تن‌هاخ به دنبال مدافع چپ جدید

سمت چپ یونایتد ریپ می‌زند

پس از مصدومیت لوک شاو که او را برای چند هفته دور از میادین نگه می‌دارد، سران منچستریونایتد ورود به بازار نقل و انتقالات برای جذب یک مدافع چپ جدید را در نظر می‌گیرند. اریک تن هاخ در حال حاضر هیچ بازیکن بزرگسالی را برای پوشش سمت چپ خط دفاعی در اختیار ندارد. تایرل مالاسیا در ماه جولای با مصدومیت مواجه شد و فعلاً شانس بازگشت به میادین را ندارد. برندون ویلیامز هم روز گذشته در انتقالی قرضی راهی ایپسوییچ تاون شد.
آلوارو فرناندز تنها فول‌بک چپ تخصصی منچستریونایتد در شرایط فعلی است. بازیکن ۲۰ ساله اسپانیایی در تور پیش‌ فصل تیم را همراهی کرد و جزو بازیکنان مستعد آکادمی قرمزها است. با این حال مشخص نیست که فرناندز آمادگی حضور در سطحی رقابتی مانند لیگ برتر را داشته باشد. همچنین او مورد توجه خیرونا قرار گرفته و احتمال انتقالش به اسپانیا وجود دارد.
در نتیجه منچستریونایتد قصد دارد گزینه‌ای کوتاه‌مدت برای پوشش ضعف بزرگ فعلی به خدمت بگیرد و در حال جست و جوی بازار است. دیوگو دالو و لیساندرو مارتینز، دو گزینه موقت تن‌هاخ برای جایگزینی شاو در بازی‌های پیش رو هستند. از جمله بازی امروز مقابل ناتینگهام فارست که از ساعت ۱۷:۳۰ شروع می‌شود و شبکه ورزش آن را پخش می‌کند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی