خبر

معرفی بانوان هوگوپوش اعزامی به هانگژو
با برگزاری رقابت‌های انتخابی، ترکیب تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2023 هانگژو معرفی شد. مسابقات تکواندو در بازی‌های آسیایی هانگژو 2023 طی روزهای 24 تا 28 سپتامبر (دوم تا هشتم مهرماه ۱۴۰۲) برگزار می‌شود. به همین منظور در گروه بانوان، رقابت‌های انتخابی تیم ملی با قضاوت داوران رسمی و نظارت کادر فنی به همراه لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان فدراسیون برگزار شد و نهایتاً نفرات راه یافته به این رویداد مشخص شدند. در وزن 49- کیلوگرم مبینا نعمت‌زاده، در وزن 53- کیلوگرم ناهید کیانی، در وزن 57- کیلوگرم نرگس میرنوراللهی، در وزن 67- کیلوگرم ملیکا میرحسینی و نهایتاً در وزن 67+ کیلوگرم آناهیتا توکلی ملی‌پوشانی هستند که برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین گزینش شدند. هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است. رقابت‌های تکواندو در بازی‌های آسیایی و در بخش بانوان در 5 وزن (49-، 53-، 57، 67- و 67+ کیلوگرم) برگزار می‌شود.
 

بزرگی در اردوی تیم ملی تکواندو
در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن 68- کیلوگرم «عرفان بزرگی» با پیروزی برابر رقبا جواز حضور در اردوی تیم ملی تکواندو را کسب کرد. رقابت‌های انتخابی وزن چهارم تیم ملی تکواندو با حضور 11 تکواندوکار روز گذشته با قضاوت داوران رسمی و با حضور شهرام اربابی رئیس کمیته داوران در سالن خانه تکواندو برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها که با نظارت هادی ساعی رئیس فدراسیون، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی، بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی مربیان تیم ملی انجام شد، عرفان بزرگی با غلبه بر رقبای خود توانست جواز حضور در تیم ملی را کسب کند. آرین سلیمی، میرهاشم حسینی، متین رضایی، علیرضا حسین‌پور، مهدی حاجی‌موسایی، ابوالفضل زندی، مهران برخورداری، ابوالفضل عباسی، امیرمحمد بخشی، متین رضایی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.
 

بانوان تیرانداز به فینال تفنگ سه‌ وضعیت نرسیدند
ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات جهانی از رسیدن به فینال تفنگ سه‌ وضعیت بازماندند. در ادامه مسابقات جهانی تیراندازی که در آذربایجان در حال پیگیری است، بانوان کشورمان در تفنگ سه‌ وضعیت در خط آتش قرار گرفتند. در پایان مرحله مقدماتی الهه احمدی با ۵۸۴ امتیاز بیستم شد. آرمینا صادقیان با ۵۸۰ امتیاز در رده سی و هشتم قرار گرفت و نجمه خدمتی با ۵۷۶ امتیاز جایگاه پنجاه و هفتم را به خود اختصاص داد. در این ماده ۷۰ ورزشکار حضور داشتند. با این نتایج ملی‌پوشان کشورمان از صعود به فینال بازماندند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی