نیازی به مهاجم تخصصی نیست!

بلینگام، ارتش تک نفره مادریدی‌ها

 

جود بلینگام حالا به تنهایی جور خط حمله رئال مادرید را می‌کشد و البته این کار را به بهترین شکل نیز انجام می‌دهد. این ستاره انگلیسی عملکرد برتر دیگری را در زمین آلمریا نشان داد و دقیقاً همان چیزی را که مادرید به آن نیاز داشت ارائه کرد.
کارلو آنچلوتی،  سرمربی رئال، در پیش فصل گفت که جود می‌تواند به عنوان یک شماره 9 کاذب بازی کند، اما تصور نمی‌کرد که بلینگام می‌تواند به عنوان یک مهاجم تمام عیار این کار را انجام دهد و حتی از آمار کریستیانو رونالدو در هنگام ورود به باشگاه سفیدها نیز پیشی بگیرد. ستاره انگلیسی در بازی اول یک گل زد و در زمین آلمریای جنگنده نیز دو گل به ثمر رساند تا آمار خود را به سه گل در دو بازی برساند.
در ماه آگوست، به علت گرمای شدید هوا قدم زدن در آلمریا قبل از غروب یک فعالیت خطرناک است. برای جلوگیری از غش کردن، یک بطری آب، یک پنکه و اجتناب از مناطق آفتابی بسیار توصیه می‌شود. انجام بازی در ساعت هفت و نیم بعد از ظهر موضوعی بود که از نظر بسیاری از کارشناسان سلامت بازیکنان را نیز به خطر می‌انداخت، اما در نهایت این اتفاق افتاد و رئال از پس این بازی به خوبی برآمد.
فرمول آنچلوتی در مورد بازی بدون مهاجم پیشرو برای تخریب مدافعان میانی رقیب که گواردیولا در بارسای خود ایجاد کرد، برای بلینگام مفید است؛ بازیکنی که همه جا ظاهر می‌شود. گلزنی، چالشی که دیگران قبل از او جرأت قبول آن را نداشتند ولی او مشکلی با آن نداشته است. به همین دلیل است که به نظر می‌رسد از پیش مقدر شده بود که بلینگام برای رئال مادرید بازی کند.
بلینگام با سه گل در دو بازی اول خود برای رئال مادرید رکوردی را که از زمان کریستیانو رونالدو دیده نشده بود را به نمایش گذاشت. فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ با دو پیروزی مادرید در دو بازی اول خود آغاز شد: ۳-۲ در خانه مقابل دپورتیوو و ۰-۳ مقابل اسپانیول و رونالدو در هر دو بازی گل زد. سومین بازی آن فصل در لیگ قهرمانان اروپا بود که تیم در خانه زوریخ با گلی دیگر از کریستیانو رونالدو به پیروزی ۲-۵ رسید.
استادیوم بالایدوس می‌توانست جایی باشد که بلینگام راه گلزن‌ترین بازیکن رئال مادرید را طی کند. اما قبل از سفر به ویگو، بلینگام گل دیگری در پیروزی ۳-۱ مقابل آلمریا به کارنامه اضافه کرد و از کریستیانو پیشی گرفت تا با آمار فصل ۲۰۰۸-۲۰۰۷ وسلی اسنایدر برابری کند که در دو بازی سه گل را به ثمر رسانده بود.

بلینگام: من مثل
اسفنج هستم!
بلینگام با دو گل و یک پاس گل ستاره رئال مادرید در دیدار با آلمریا بود.
او پس از بازی گفت: «من ۱۰ برابر بهتر از فصل گذشته هستم. با این بازیکنان احساس راحتی می‌کنم و هر روز در حال یادگیــــری هستـــــــــــم. سطــــــح بازیکنان در رئال خیلی بالاست و من مانند اسفنجی هستم که هر چه هم‌تیمی‌هایم به من می‌گویند را جذب می‌کنم!»

 

جستجو
آرشیو تاریخی