منچستریونایتد، همچنان ناامیدکننده

فوتبال جذاب پوستکوگلو و فاجعه‌ای به نام رشفورد!

منچستریونایتد یک نمایش ناامیدکننده دیگر را  اجرا کرد و در دومین بازی خود در لیگ برتر انگلیس با دو گل شکست مقابل تاتنهام را تجربه کرد. شاگردان تن هاخ در بازی اول نیز عملکرد خوبی نداشتند اما خوش‌شانس بودند که مقابل ولورهمپتون با یک گل به برتری رسیدند اما در بازی دوم دیگر شانس با آنها یار نبود و بابت نمایش ضعیف خود مجازات شدند.
قرار دادن مارکوس رشفورد در نوک خط حمله شاید به خاطر بازی‌های خوبی بود که او در فصل قبل و بویژه در مقاطع پایانی فصل در این پست از خود نشان داد. با وجود این در فاصله فقط چند ماه، او تغییرات عمده‌ای در بازی‌اش داشته است.
 
رشفورد، ناامیدکننده و بی‌اخلاق!
مارکوس از ستاره گلزن یونایتد به یک بازیکن بی‌خطر برای حریفان تبدیل شده است. او فصل گذشته 30 گل در همه رقابت‌ها برای شیاطین سرخ به ثمر رساند اما در دو بازی ابتدایی این فصل شروعی ضعیف داشته است. مقابل تاتنهام او فقط سه تلاش برای رسیدن به سمت دروازه حریف داشت که یکی از ضربات او به بازیکنان حریف خورد، دیگری را گوگلیلمو ویکاریو دروازه‌بان تاتنهام به راحتی مهار کرد و از همه بدتر ضربه سری بود که او بدون اینکه هیچ بازیکنی کنارش باشد از بالای دروازه به بیرون فرستاد. منصفانه این است که بگوییم رشفورد در پست تخصصی خود بازی نمی‌کند و پست ایده‌آل او بازی به عنوان وینگر چپ یا گوش چپ در خط حمله است. مصدومیت راسموس هویلون خرید جدید یونایتد و عدم آمادگی آنتونی مارسیال باعث شده تن هاخ فعلاً گزینه‌ای جز رشفورد برای نوک خط حمله نداشته باشد. اعتراض رشفورد در هنگام بیرون آمدنش هم پایانی بدتر را برای روز بد او رقم زد تا او بازنده بزرگ این مسابقه باشد.
 
بهترین شروع خانگی برای آنگه
در سمت مقابل تاتنهام یک برنده بزرگ داشت و او کسی نبود جز آنگه پوستکوگلو سرمربی استرالیایی این تیم. اصرار و تعهد او به ارائه بازی زیبا در کنار نتیجه‌گیری باعث شد خیلی زود میان هواداران اسپرز به محبوبیت برسد. تساوی 2-2 در زمین برنتفورد در بازی اول مسلماً شروع ایده‌‍‌آلی برای او نبود اما آنگه نمی‌توانست شروعی بهتر از این را در بازی‌های خانگی برای خودش و تیمش متصور باشد. بعد از مقاومت کردن مقابل شروع توفانی منچستریونایتد در ابتدای بازی، تاتنهام اداره بازی را در دست گرفت و در نیمه دوم برتری خود را به حریف سرشناس تحمیل کرد. تیم تاتنهام زیر نظر پوستکوگلو هم بازی تهاجمی را به خوبی اجرا کرد و هم جسارت و جنگندگی را برای حفظ برتری خود به نمایش گذاشت.
 
در انتظار راسموس
فصل گذشته وقتی یونایتد در دومین بازی فصل خود با نتیجه 4-0 مقابل برنتفورد شکست خورد، کاسمیرو هافبک برزیلی تیم به مدیر برنامه‌های خود پیام داد که «من این وضعیت را درست می‌کنم». حالا بعد از شکست مقابل تاتنهام ممکن است راسموس هویلون خرید جدید منچستریونایتد با نمایش عملکرد ضعیف خط حمله یونایتد چنین ذهنیتی داشته باشد. مهاجم دانمارکی که همچنان مصدوم است با توجه به قیمت 94 میلیون دلاری‌اش ممکن است تحت فشار زیادی قرار بگیرد اما راسموس می‌داند که چه توقعاتی از او وجود دارد و هواداران منتظر هستند که او روز 12 شهریور مقابل آرسنال به میدان برود و از آن روز بار گلزنی تیم را بر دوش بکشد.

جستجو
آرشیو تاریخی