صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و هشت - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

کنفرانس خبری

تن‌هاخ: خوشحالم مگوایر نرفت
اریک تن‌هاخ پیش از بازی امروز تیمش مقابل تاتنهام در کنفرانس خبری گفت: «روی بازی و عملکرد تیم متمرکز هستیم. بازی با تاتنهام به بازیکنان در دسترس ارتباط دارد. می‌دانیم که بازی با وولورهمپتون بازی‌ای نبود که می‌خواستیم اما به هر حال پیروز شدیم و شخصیت تیم را نشان دادیم. کسب پیروزی در چنین روزهایی یکی از نکاتی است که مطابق فصل گذشته باید در آن پیشرفت می‌کردیم.»
او در مورد معضل پیروزی در بازی‌های خارج از خانه هم این‌طور توضیح داد: «یکی از اهداف ما در فصل جدید، کسب امتیاز و رسیدن به سطح بالا در بازی‌های خارج از خانه است. اساس کسب امتیازهای بیشتر، بازی‌های خارج از خانه هستند. خواسته من از بازیکنان این است که شخصیت بیشتری در چنین بازی‌هایی نشان داده و امتیازهای بیشتری را در خارج از خانه به دست آورند.»
او در مورد ماندن مگوایر در منچستر هم توضیح داد: «هری بازیکن ما است و خوشحالم که اینجا حضور دارد. به اسکواد کاملی نیاز داریم؛ با احتساب لوک شاو 5 مدافع وسط خوب در اختیار داریم، به چنین چیزی نیازمندیم چون قرار است در این فصل 60-50 بازی انجام دهیم. فرصت بازی برای مگوایر؟ بستگی به خودش دارد، می‌داند چه انتظاری از او دارم. یک سال است که در منچستریونایتد حضور دارم و بخوبی می‌دانید چه انتظاری از یک مدافع وسط دارم. هری قادر به نمایش چنین چیزی بوده و باید آن را ارائه کند. هری توانایی لازم را دارد و فرصت بازی به خودش بستگی خواهد داشت؛ او باید کاراکتر خودش را نشان دهد.»

کلوپ: دلم برای آنفیلد تنگ شده
لیورپول پس از تساوی آغازین فصل مقابل چلسی، امروز باید با بورنموث بازی کند. کلوپ دیروز کنفرانس خودش را با اشاره به آمدن اندو به لیورپول شروع کرد: «واقعاً خوشحال که می‌توانیم تأیید کنیم برای انتقال واتارو اندو به توافق رسیده‌ایم. من آلمانی هستم و بازی‌های زیادی از بوندسلیگا را دنبال می‌کنم؛ واتارو را از اشتوتگارت دنبال می‌کنم و از همان ابتدا او را پسندیدم. هفته سختی را پشت سر گذاشتیم، در چنین مواقعی یا در مشکلات گیر می‌افتید یا به‌دنبال راه‌حل می‌روید.
 اندو واقعاً فوتبالیست خوبی است و با وجود قد 178 سانتی می‌تواند در بازی هوایی و به طور کلی در بحث دفاع بازی خوبی انجام دهد. بازیکنی تاکتیکی است و برای حضور در لیورپول شور و ذوق دارد. این باشگاه یکی از برترین اسطوره‌های دوران من، یعنی جیمز میلنر را در 29 سالگی خریداری کرد، بنابراین اندو می‌تواند تأثیر مشابهی به نمایش بگذارد. اندو دیر شکوفا شده اما اکنون 50 بار برای تیم ملی ژاپن و بازی‌هایی برای اشتوتگارت به میدان رفته است.»
بعد هم در مورد بازی امروز تیمش که اولین بازی خانگی لیورپول است گفت: «دلتنگ اتمسفر آنفیلد هستم. مطمئنم که طرفداران از دیدن دوباره ما هیجان‌زده هستند. باید آماده باشیم و بجنگیم؛ این نکته‌ای است که می‌خواهم مشاهده کنم.»

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی