خبر

گنج‌خانلو در اسکاتلند ناپدید شد!
محمد گنج‌خانلو نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان اسکاتلند روز گذشته بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج و ناپدید شده است! رئیس فدراسیون در تشریح این خبر می‌گوید: «محمد بدون اطلاع شب گذشته از هتل خارج شده و نگران او هستیم. بلافاصله از طریق نماینده اتحادیه جهانی و پلیس اسکاتلند به محل اتاق محمد وارد شدیم و متوجه شدیم او کلیه وسایلش را برده است. البته موضوع از طریق وزارت ورزش و وزارت امور خارجه به کاردار کشورمان اطلاع داده شده است و باتوجه به مهلت زمان ویزایش امیدواریم محمد گنج‌خانلو به کشورمان بازگردد.»


تیراندازان گیلانی در جهانی باکو
«زینب طوماری» و «سجاد پورحسینی» به رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان باکو اعزام شدند. مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی از ۲۵ مرداد به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان آغاز می‌شود. «زینب طوماری» و «سجاد پورحسینی» از گیلان در رشته تپانچه به همراه تیراندازان دیگر عازم مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شدند. تیراندازان کشورمان در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی ۲۱ مرداد ماه تهران را به مقصد باکو ترک کردند.


رضایت وویوویچ از اردوی صربستان
سرمربی تیم ملی هندبال با ابراز رضایت از اردوی صربستان از برگزاری پنج دیدار تدارکاتی پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی خبر داد. وسلین وویوویچ که هم‌اکنون در اردوی صربستان به سر می‌برد در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال معتقد است: «از تمریناتی که طی هفت روز در صربستان انجام دادیم راضی هستم. در مرحله اول این اردو، تمرینات صبح را به بدنسازی اختصاص دادیم و عصرها در سالن به مرور تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداختیم. تمام بازیکنان و کادر فنی علی‌رغم اینکه تمرینات خیلی سختی انجام دادیم در آمادگی کامل هستند و باید بگویم از تمرینات لذت بردیم. تمرینات را متوقف می‌کنیم تا پس از دو روز در مرحله دوم تمرینی با ۴ تیم باشگاهی از صربستان و همچنین یک تیم از اسلوونی بازی کنیم و امیدوارم کاملاً برای بازی‌های آسیایی آماده شویم. ملی‌پوشان هندبال ایران پس از بازگشت از صربستان، اردوی خود را در تهران ادامه خواهند داد و سپس ۲۸ شهریورماه راهی چین، محل برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو می‌شوند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی