صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد و یک - ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

بازدید تاج از امکانات گل‌گهر

رئیس فدراسیون فوتبال به همراه معاون وزیر ورزش و سرپرست سازمان لیگ دیروز از ورزشگاه شهید سردار سلیمانی بازدید کردند. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به همراه خانم مریم کاظمی‌‌پور معاون وزیر ورزش در امور بانوان، محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ و محمدحسین حمیسی مدیر حراست فدراسیون دیروز صبح بازدیدی از ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان داشتند که شامل بررسی ورودی بانوان و سکوی این قسمت از ورزشگاه هم می‌شد. آنها همچنین جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان برگزار کردند. بازی شب گذشته گل‌گهر مقابل فولاد با حضور بانوان تماشاگر برگزار شد و تاج برای نظارت بر این روند به سیرجان رفته بود. این اولین بار در شهر سیرجان است که تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا می‌کنند. هدف بعدی تاج از سفر به سیرجان بررسی شرایط برگزاری اردوی تیم ملی در این شهر است . بازدید از مجموعه ورزشی گل‌گهر و چمن‌های تمرینی گهر پارک سیرجان از برنامه‌های تاج در این سفر بود. شنیده می‌شود مهدی تاج از امکانات و  زیرساخت‌های باشگاه گل‌گهر بازید کرده و اظهار رضایت خود را از این امکانات اعلام کرده است.

برنامه بازی‌های تیم امید در هانگژو

کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات تیم فوتبال امید در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو را اعلام کرد. نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو از 28 شهریور تا 15 مهر‌ماه برگزار می‌شود. در بخش مردان مسابقات فوتبال 23 تیم حضور دارند و این رقابت‌ها در شش گروه برگزار خواهد شد. پنج گروه چهار تیمی و تنها گروه D به‌ صورت سه تیمی برگزار می‌شود. طبق قرعه‌کشی صورت گرفته، تیم امید ایران در گروه B با مغولستان، عربستان و ویتنام همگروه است. تیم امید 28 شهریور در اولین بازی‌اش با عربستان روبه‌رو می‌شود. آنها 30 شهریور با ویتنام بازی می‌کنند و دوم مهر با مغولستان روبه‌رو خواهند شد. گروه‌بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه A: میانمار، هند، بنگلادش و چین
گروه B: ایران، مغولستان، عربستان و ویتنام
گروه C: افغانستان، هنگ‌کنگ، سوریه و ازبکستان
گروه D: قطر، فلسطین و ژاپن
گروه E: تایلند، کویت، بحرین و کره جنوبی
گروه F: چین تایپه، قرقیزستان، اندونزی و کره شمالی

دیدار هوادار - مس رفسنجان هم بدون تماشاگر شد

در جلسه هماهنگی دیدار هوادار - مس رفسنجان مشخص شد این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. در این جلسه که با حضور مدیران و مدیران رسانه‌ای دو تیم و سایر مسئولان برگزاری انجام شد، درباره رنگ پیراهن‌ها و برخی مسائل دیگر تصمیم‌گیری شد. بر این اساس مقرر شد که تیم هوادار با لباس‌های یکدست بنفش و تیم مس با لباس‌های یکدست سفید به میدان بروند. همچنین در جلسه مذکور قرار بر برگزاری بازی بدون حضور تماشاگران شد. بازی هوادار و مس عصر امروز در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود. پیش از این بازی پرسپولیس – آلومینیوم اراک هم بدون تماشاگر اعلام شده بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی