صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و هفتاد - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

آیا کریس جزو بازیکنان شروع کننده تیم می‌شود؟

کریس پال در گلدن‌استیت با سرمربیگری استیوکر

علی رضایی
خبرنگار
کریس پال یکی از فوق ستاره‌های NBA‌، فصل جدید برای تیم گلدن‌استیت با سرمربیگری استیوکر بازی می‌کند. ابرستاره جدید گلدن‌استیت 1214 بازی و 149 بازی در پلی‌آف تا اینجای کار در کارنامه دارد. پوینت گارد آینده تالار مشاهیر در حالی برای گلدن‌استیت به میدان می‌رود که استیوکر مربی جدید او گفته روند تصمیم‌گیری برای بستن تیم که چه بازیکنانی شروع کننده گلدن‌استیت هستند در ماه اکتبر مشخص می‌شود.
استیو‌کر، سرمربی تیم امریکا در دومین تمرین اردوی تیم امریکا در آستانه جام جهانی فیبا در مورد ترکیب تیم گلدن‌استیت در فصل آینده به رسانه‌ها گفت: «من فکر می‌کنم برای شناخت ترکیب تیم، سه هفته اردوی تمرینی لازم باشد. نکته اصلی این است که ما می‌دانیم همه بازیکنان دقایق زیادی برای تیم بازی خواهند کرد. اما سوپراستار بودن کریس پال برای اضافه کردن به 5 نفر اصلی که یک دهه به اندازه کافی با هم بازی کرده‌اند یک شانس ایده‌آل است که من نسبت به آن خوشبین هستم. کریس پال یکی از گاردهای مهم و امتیازآور بزرگ است که ما باید قدر او را بدانیم، او یک بازیکن بزرگ است که در کنترل بازی‌ها و کنترل سرعت تیمی توانایی دارد و می‌تواند از مالکیت توپ محافظت کند.»
کریس پال همیشه جزو نفرات شروع کننده بازی بوده است. او در این فصل وارد نوزدهمین فصل حضورش در NBA می‌شود که 38 سال سن دارد. او می‌خواهد با پنج بازیکن شروع کننده فصل گذشته؛ استفن کری، کلی تامپسون، اندرو ویگینز، دریموند گرین و کیوین لونی که با بیشترین امتیاز از هر ترکیبی برای گلدن مفید بودند، همبازی شود.
چندی پیش از کریس پال در مورد احتمال حضورش روی نیمکت گلدن به عنوان بازیکن ذخیره سؤال شد و او هم در جواب گفت: «بالاخره بسکتبال است و باید در انتظار موقعیت‌های غیرمنتظره آن هم ماند. من با یکسری از بازیکنان که مدت‌ها همبازی بوده‌اند، در یک موقعیت قرار می‌گیرم. از اینکه در ترکیب اصلی قرار نگیرم اصلاً نگران نمی‌شوم. من هم مثل بقیه از این مسأله ناراحت نمی‌شوم.»
یکی از مهمترین مسائل درباره حضور کریس پال در گلدن که استیوکر به آن اشاره کرد این است که کریس پال بهترین بازیکن برای حفظ مالکیت توپ به تیم گلدن کمک خواهد کرد. با اینکه از این لحاظ تیم گلدن در فصل 2023-2022 نتیجه مفیدی نگرفت و با اینکه جردن پول میانگین 5/4 پاس گل و 1/3 برگردان در هر مسابقه داشت، کریس پال -که مدت‌ها یکی از بهترین بازیکنان لیگ بود- میانگین 9/8 پاس گل و 9/1 اشتباه برای فینیکس به دست آورد.
استیوکر در ادامه به رسانه‌ها گفت: «سال گذشته گردش مالی زیادی داشتیم. ما باید آن را هم سامان بدهیم و این هم از طریق کریس پال امکانپذیر است، کریس پال واقعاً باهوش است که آن را متوجه خواهد شد. چه با استف بازی کند چه بدون استف. او فوق‌العاده باهوش است و اکثر بازیکنان تیم واقعاً باهوش هستند و تیم گلدن با این بازیکنان فصل آینده حرف برای گفتن دارد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی