مصاحبه و خبر

انتقاد گل‌محمدی از مصاحبه کمال:
حرف‌هایش خیلی غیرحرفه‌ای بود

یحیی درباره مجادله لفظی کمال با پریرا گفته است: هر بازیکنی که در پرسپولیس حضور داشته باشد، حتی یک بازی هم بکند، قابل احترام است. خصوصاً اینکه بعضی بازیکنان سال‌های زیادی اینجا بودند و از آنها تشکر می‌کنم. اما اینکه باشند، همه چیز خوب باشد و بعد که می‌روند حاشیه درست کنند، اتفاق خوبی نیست و دور از انصاف است. او در پاسخ به این سؤال که آیا علت جدایی کمال سن بالا بوده؟ گفت: ماندن یک بازیکن در تیم، هیچ ربطی به سن و سال ندارد. مگر سیدجلال و آقا کریم نبودند؟ اینها بازیکنانی بودند که سال‌های زیادی به خاطر کیفیت‌شان در تیم ماندند. اینکه صحبت‌هایی را می‌کنند، ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن و نظر کادر مرتبط است. گل‌محمدی صراحتاً از کامیابی‌نیا انتقاد کرد و گفت: از کمال تشکر می‌کنم و زحمت زیادی برای تیم کشید اما صحبت‌های او خیلی غیرحرفه‌ای بود، خیلی. او در پاسخ به این سؤال که کمال گفته بود شخص دیگری در جدایی‌اش نقش داشت و سیامک نعمتی نیز همین صحبت را مطرح کرده بود، گفت: شما که من را می‌شناسید و بچه‌ها هم من را می‌شناسند.
 

ورزشگاه آزادی دقیقه 90 آماده می‌شود؟

روز گذشته تصاویر عجیبی از ورزشگاه آزادی در فاصله یک روز تا دیدار افتتاحیه پرسپولیس در لیگ برتر منتشر شد تا این سؤال در ذهن هواداران ایجاد شود که چنین ورزشگاهی می‌تواند از یک مسابقه لیگ برتر میزبانی کند؟
در تصاویر منتشر شده از ورزشگاه آزادی در خبرگزاری‌ها راهروهای زیر سکوها و خود سکوها پر از نخاله‌های ساختمانی بود و کارگران مشغول کار بودند. جالب اینکه هیچ مسئولی هم در این باره صحبت نکرده بود تا شرایط ورزشگاه بزرگ آزادی در آستانه شروع فصل تازه لیگ برتر کاملاً مبهم باشد.
 

تمدید سه‌ساله با عنایت‌زاده و بابایی

علیرضا عنایت‌زاده بازیکن پیشین تیم ملی جوانان ایران که از تیم امید و آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد، با نظر سرمربی تیم، قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه به امضا رساند. سپس علیرضا بابایی که از فصل گذشته، تیم بزرگسالان را همراهی می‌کند، دیروز قرارداد سه ساله جدیدی را با باشگاه منعقد کرد.


کارت بازی صادر  شد

دوشنبه شب قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در فاصله کمتر از دو روز مانده تا بازی اول مقابل آلومینیوم اراک کارت بازی بازیکنان پرسپولیس صادر نشده است. دیروز وقتی خبرنگاران اولین مسأله را از یحیی گل محمدی پرسیدند او ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت به او گفته‌اند می‌تواند از همه بازیکنان استفاده کند. در عین حال مدیر رسانه‌ای تیم اعلام کرد موضوع در حال حل شدن است. عصر دیروز باشگاه پرسپولیس خبر از صدور کارت‌ها  داد و برای بازی امروز مشکلی نخواهد داشت.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی