هافبک اسپانیایی در انگلیس می‌ماند؟

بارسلونا سیلوا را خسته کرد!

برناردو سیلوا یکی از اهداف اصلی باشگاه بارسلونا است. با این حال، آنها باید مبلغ زیادی را برای انتقال او ارائه دهند زیرا قرارداد فعلی او در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. به گزارش موندو دپورتیوو، این بازیکن پرتغالی از انتظار برای پیشنهاد بارسلونا برای جذب او در تابستان خسته شده است. پیش‌تر بارسلونا پیشنهادی قرضی برای به خدمت گرفتن برناردو سیلوا ارائه کرد اما باشگاه انگلیسی آن را رد کرد.
بارسلونا تاکنون خرید ایلکای گوندوغان را در تابستان امسال نهایی کرده است و سیلوا هم با پپ گواردیولا در مورد پذیرش انتقالش به اسپانیا صحبت کرده اما سرمربی اسپانیایی به هیأت مدیره اطلاع داد که بارسلونا باید پیشنهاد خوبی برای جدایی او ارائه دهد. از آنجایی که تیم ژاوی هرناندس به دلیل مشکلات فیرپلی مالی، توانایی پرداخت هزینه انتقال او را ندارد، سیلوا به احتمال زیاد قراردادش را با باشگاه فعلی خود تمدید خواهد کرد.
برناردو سیلوا فصل گذشته ۳۴ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند و ۶ پاس گل داد. سیلوا حدود ۱۵۰ هزار پوند در هفته در منچسترسیتی دستمزد می‌گیرد. او وسوسه شد با قراردادی نزدیک به ۵۰۰ هزار پوند در هفته به عربستان نقل مکان کند ولی این پیشنهاد را رد کرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی