دستمزد بالای خارجی محبوب دردسرساز شده است

ابهام در تمدید قرارداد پری پتی با شهرداری گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در حالی با مصطفی هاشمی برای نشستن روی نیمکت این تیم به توافق رسیده و مشغول بستن تیم فصل پیش رو است که هنوز با ستاره امریکایی خود به توافق نرسیده است.
گرگانی‌ها طی روزهای اخیر با برخی از بازیکنان قبلی خود تمدید کرده و چند چهره جدید از جمله نوید رضایی فر را نیز به خدمت گرفته‌اند. با وجود این اینطور به نظر می‌رسد که موانع سر راه تمدید با پتی بلندتر از آن است که توافق با او صورت بگیرد.
پری پتی چهره خاصی در گرگان به حساب می‌آید و جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران شهرداری دارد. بازیکنی که طی سال‌های گذشته عملکرد قابل قبولی داشته و امتیازهای حساسی برای گرگان کسب کرده است. حالا اینطور به نظر می‌رسد که پس از چند سال حضور مداوم او در این تیم ریشه‌دار، باید منتظر مقصد جدید برای او باشیم و در فصل پیش رو او را با پیراهن جدیدی ببینیم. محمدرضا سیدالنگی، مدیرعامل باشگاه شهرداری گرگان در این باره گفت: «ما با همه بازیکنان از فصل قبل مذاکراتی برای ادامه همکاری داشتیم اما شرایط مالی و اقتصادی در بسیاری از مواقع تعیین‌کننده‌اند. فعلاً در حال مذاکره‌ایم. پتی رقمی پیشنهاد داد‌ه و ما هم رقم‌ها را برآورد می‌کنیم تا به نتیجه برسیم. امیدواریم که تیم را خوب ببندیم.»
محبوبیت و دستمزد بالا
شنیده‌ها حاکی از آن است که بالا رفتن دستمزد پری پتی طی یکی دو فصل گذشته، حالا کار به جایی رسانده که مدیریت و کادر کنونی شهرداری، قصد پرداخت رقم پیشنهادی کنونی او را ندارند و با توجه به صحبت‌های مدیرعامل تیم، مشکل اصلی در روند تمدید قرارداد، پیشنهاد بالای پتی است. محبوبیت فوق‌العاده پتی از یک طرف و تحت فشار بودن مسئولان تیم شهرداری برای تمدید با او از یک طرف و عدم توانایی یا خواست آنها برای پرداخت دستمزد بالای او، شرایط پیچیده‌ای را در بازار نقل و انتقالات برای شهرداری گرگان ایجاد کرده است.
حالا باید دید که در نهایت این فشار هواداران است که مسئولان گرگانی را وادار به پرداخت دستمزد این بازیکن می‌کند یا پتی با کمی کوتاه آمدن، به حضورش در گرگان ادامه خواهد داد.

جستجو
آرشیو تاریخی