صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

انتقاد تند محمد نوری
عارف غلامی بازارگرمی می‌کند

 رفتار‌های عارف غلامی با باشگاه استقلال و طلب دستمزد بالا موجب خشم پیشکسوتان این باشگاه هم شده است.
محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال که صراحت لهجه قابل توجهی دارد به انتقاد از عملکرد این بازیکن گفته است: «عارف غلامی سال قبل هم همین بازارگرمی را کرد و هیچ تیمی او را نخواست. امسال هم همین بازارگرمی را کرده، هر سال همین است. وقتی سیدحسین حسینی که کاپیتان تیم است قراردادش را به طرز چشمگیری کم می‌کند، این بازیکن که از او بالاتر نیست. امسال هم به دنبال بازارگرمی است و نشان می‌دهد تعصبی به پیراهن استقلال ندارد. اگر راست می‌گوید به خاطر استقلال رقمش را کم کند و بماند.» این انتقاد‌ها درحالی عارف غلامی را نشانه گرفته که او مدعی شده بود با یک تیم خارجی قرارداد منعقد کرده و تیم مذکور به او ۵ روز فرصت داده تا اگر استقلال خواست به این تیم بازگردد، اما با گذشت ۱۰ روز و پایان آن مهلت ۵ روزه خبری از حضور غلامی در تیم جدید هم نیست.


هشدار برای مدیران آبی
لباس جدید به هفته اول نمی‌رسد؟

احتمال دارد لباس‌های جدید استقلال که متعلق به یک شرکت داخلی است به هفته اول نرسد.
در این زمینه یکی از مسئولان شرکت البسه طرف قرارداد استقلال توضیحاتی داده که نشان از بی‌تفاوتی مسئولان دارد: «مدتی است به مسئولان استقلال در خصوص اعلام سایز لباس بازیکنان درخواست داده‌ایم تا البسه مورد نیاز تحویل داده شود اما باشگاه استقلال درگیر خرید بازیکنان جدید و تکمیل لیست است و به همین دلیل به ما سایز بازیکنان اعلام نشده است تا لباس‌ها را تحویل بدهیم.۲ هفته‌ای است که لباس جدید آماده شده اما اگر تا یکی دو روز آینده سایز البسه بازیکنان به ما اعلام نشود، لباس‌های جدید به هفته اول نخواهد رسید. مسئولیت جشن لباس یا رونمایی ویژه هم برعهده باشگاه استقلال است و در این زمینه ما اطلاعی نداریم.»


مذاکره کوتاه و بی‌نتیجه «مهری»

سعید مهری که قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده است، برای تمدید قرارداد همچنان منتظر توافق با استقلال است.
همان طور که پیش‌تر نیز بارها اشاره شد، این بازیکن به دنبال افزایش دستمزد است و راضی نیست قراردادش را کاهش دهد.
 مهری اما با استقلال همچنان در حال تمرین است اما اگر تا امروز قرارداد او نهایی نشود، برای تمدید قرارداد با مشکل جدی مواجه خواهد شد وهیچ بعید نیست که باشگاه استقلال قید او را بزند. باید دید سرنوشت مهری با استقلال چه خواهد
شد؟!

جستجو
آرشیو تاریخی