صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

تساوی در حضور مدافع ایرانی
حساب ویژه دینامو روی محرمی

در چهارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ یک کرواسی، دیناموزاگرب که برای دومین مسابقه پیاپی صادق محرمی را در ترکیب و سمت راست خط دفاعی داشت، در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف تیم چهار امتیازی گوریسا رفت. یاران محرمی که فصل را با شکست مقابل هایدوک اسپلیت آغاز کردند و در دومین مسابقه لیگ کرواسی به برتری برابر ایسترا ۱۹۶۱ رسیدند، در دیدار با گوریسا نتوانستند گل بزنند و با تساوی کارشان را به پایان بردند.
دیناموزاگرب در دیدار خانگی مقابل گوریسا به تساوی بدون گل رسید تا ۴ امتیازی شود و موقتاً به رتبه چهارم جدول لیگ‌ یک کرواسی صعود کند. صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دیناموزاگرب مقابل گوریسا ۷۸ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و سومین بازی فصل خود در لیگ یک کرواسی را انجام داد و حالا آماده جدال اروپایی مقابل یاران احسان حاجی‌صفی و میلاد محمدی می‌شود. یاران محرمی سه‌شنبه شب هفته جاری در دیدار رفت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف تیم فوتبال آ.ا.ک آتن بروند و هفته آینده نیز مسابقه برگشت را برای راهیابی به دور گروهی این رقابت‌ها برگزار کنند.


حضور کوتاه اما مفید  محمدامین
حزباوی در ترکیب السد آفتابی شد

 السد قطر پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم صدرنشین اما در مرحله یک چهارم نهایی، چهار گل از الشرطه عراق دریافت کرد تا رویای صعود به مرحله نیمه نهایی را بر باد شده ببیند. محمد امین حزباوی مدافع ایرانی که در سه دیدار قبلی تیمش فرصت حضور در میدان نیافته بود در دقیقه ۹۴ به جای بوعلام خوخی به میدان رفت تا تجربه‌ای هرچند به مدت ۶ دقیقه در این مسابقات در کارنامه خود داشته باشد.
حزباوی در همین مدت کوتاه دوباره توانایی‌های خود را نشان داد و در دقیقه ۱۰+۹۰ توانست توپ را از روی خط  دروازه خالی از گلر السد بیرون بکشد و با ضربه سر توپ  ناصرالجحوشی را راهی کرنر کند و الشرطه را از رسیدن به گل پنجم ناکام بگذارد. السد پس از این باخت باید به خانه بازگردد و خود را برای مسابقات لیگ ستارگان آماده کند. یاران حزباوی در نخستین دیدار خود در لیگ داخلی به مصاف‌ ام صلال خواهند رفت و الاهلی و الوکره دو حریف بعدی سفیدپوشان شهر‌دوحه خواهند بود.


اللهیار دو هفته دیگر می‌رسد

هال سیتی نخستین بازی فصل خود را در چمپیونشیپ انجام داد اما اللهیار صیادمنش در ترکیب این تیم حضور نداشت. ستاره جوان فوتبال ایران دچار مصدومیت شده و به همین دلیل بازی‌های ابتدایی را از دست داده است. صیادمنش فعلاً مراحل درمان خود را پشت سر می‌گذارد و احتمالاً از دو هفته دیگر می‌تواند برای هال‌سیتی در چمپیونشیپ به میدان برود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی