صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و هشت - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

انتقال به تاتنهام، منوط به جدایی کین

طارمی منتظر بایرن‌مونیخ

امیر اسدی
روزنامه نگار
اخبار پیرامون انتقال مهدی طارمی از پورتو به لیگ برتر انگلیس پس از آن‌که عنوان شد وی در تیم فصل قبلش می‌ماند، ابعاد تازه‌ای پیدا کرده. به گونه‌ای که تازه‌ترین خبرها او را به عنوان جانشین قطعی «هری کین» برای حضور در تاتنهام معرفی کنند. نشریه «دیلی میل» انگلیس که انتقال هری کین به بایرن‌مونیخ با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو را منتشر کرده بود درباره جانشین او به اسم مهدی طارمی اشاره کرد. در خبر مربوط به این رسانه از طارمی به‌عنوان گزینه منچستریونایتد نیز یاد شده است اما شیاطین سرخ بر سر مبلغ دریافت رضایت‌نامه از پورتو به توافق نرسیدند تا حالا تاتنهام دنبال مهاجم تیم ملی ایران باشد.
همچنین نشریه «رکورد» پرتغال نیز مدعی شد طارمی آخرین بازی خود با پیراهن پورتو را مقابل بنفیکا در دیدار سوپرکاپ این کشور انجام می‌دهد. این دیدار چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. پیش از این تیم فوتبال میلان ایتالیا نیز خواستار به خدمت گرفتن مهاجم تیم ملی ایران شده بود اما مسئولان دو باشگاه بر سر مبلغ رضایتنامه این بازیکن به توافق نرسیدند تا حضور مهدی طارمی در فوتبال ایتالیا منتفی شود.
تاتنهام برای جذب طارمی 24 میلیون یورو کنار گذاشته و می‌خواهد با این رقم ستاره ایرانی را شکار کند. هر چند همه اینها منوط به جدایی هری کین و انتقال او به بایرن‌مونیخ است. اگر مدیران باشگاه‌های تاتنهام و بایرن‌مونیخ به توافق برسند و کین راهی بوندس‌لیگا شود، آن‌وقت مذاکره جدی‌تر با پورتو و مدیر برنامه طارمی آغاز می‌شود. گفته می‌شود جورج مندس، ایجنت مشهور در این انتقال نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و همین مسأله باعث شده تا تاتنهام جدی‌تر دنبال جذب طارمی باشد. پورتو 30 میلیون یورو برای صدور رضایتنامه طارمی می‌خواهد و این می‌تواند همچنان یک مانع بزرگ بر سر راه این انتقال باشد. البته به شرطی که کین به بایرن برود و یک جای خالی در خط حمله تاتنهام باز شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی