برخی هواداران فکر می‌کنند می‌خواهیم برویم میهمانی

درویش: تا امروز بازیکنی در حد پرسپولیس پیدا نکرده‌ایم

رضا درویش در مورد انتظار هواداران پرسپولیس برای جذب یک مهاجم خارجی، گفت: ابتدا باید فضای جذب مهاجم را ایجاد کنیم. باید بتوانیم یک نفر را وارد لیست کنیم یا نه؟ لیست ما در حال حاضر پر است‌.
درویش در مورد مباحث مطرح شده نسبت به نقل و انتقالات این‌ باشگاه و جلسه اخیر با یحیی گل‌محمدی، گفت: وظیفه ذاتی سرمربی و باشگاه است که هر از گاهی با یکدیگر تعامل داشته باشند. یحیی گل‌محمدی نیز همیشه تعامل بسیار خوبی با باشگاه دارد‌. برای ادامه مسیر و لیگ بسیار سختی که قرار است شروع کنیم به باشگاه آمده بود. ما باید در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر شرکت کنیم. برای داشتن یک تیم قدرتمند باید کار سختی را با هماهنگی‌های زیاد و پشتیبانی خوب انجام بدهیم. پرسپولیس در دو جام قهرمان شده و طبیعی است آپشن‌ها باید پرداخت شود اما به‌دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته‌ایم این کار را انجام بدهیم.
وی گفت: شاید باید دعا می‌کردیم قهرمان نشویم تا این همه هزینه نکنیم! اما باید برای پرداخت این آپشن‌ها راهی پیدا کنیم‌. بچه‌ها بسیار خوب مشکلات ما را درک کردند. هر روز هم از هر جا حساب‌های پرسپولیس را می‌بندند. ببینید در ۱۲-۱۰ روز گذشته چه قدر مشکل داشتیم‌. اداره دارایی و اقتصاد حساب ما را بستند و آمدند و گفتند برای ۲۰ سال پیش مثلاً ۲۰۰ میلیارد بدهی دارید. شنبه شب یک جلسه با معاونت امور مالیاتی وزارت اقتصاد و دارایی در شمیران داشتیم تا این مسائل را بررسی کنند‌. اینها کار را سخت می‌کند. بحران‌های اقتصادی هم در جامعه هست. در ۱۵ روز گذشته باید در شرایطی بدهی رادوشوویچ را می‌دادیم که پول هم نداشتیم. مجبور بودیم از جایی تهیه کنیم. دوستان محبت کرده و این پول را برای مدتی به ما قرض دادند. برای انتقال پول هم سختی زیادی کشیدیم.
فراهم کردن و انتقال پول مشکلاتی هستند که مجال فکر کردن به باشگاه و مدیر نمی‌دهد. باشگاه‌های دیگر این مشکلات را ندارند. دغدغه خیلی از باشگاه‌‌ها این است که پولشان را چطور خرج کنند ولی ما دنبال این هستیم که پول از کجا فراهم کنیم تا هزینه شود. درویش گفت: تیم ما با قانون جدید سازمان لیگ 19 نفر است. ای کاش وقتی قرار است قوانین اجرا شوند مهلت بگذارند. مثلاً بگویند از 6 ماه یا فصل آینده این قوانین اجرایی می‌شوند تا مربی و باشگاه تدبیر فصل بعد را بدانند. البته بندهای بسیار خوبی به نفع باشگاه‌ها وجود دارد. این بند هم شاید در آینده خوب باشد اما خیلی ناگهانی اجرایی کردند و این کار را سخت می‌کند. گل‌محمدی باید تدبیری داشته باشد که برای جذب بازیکن جدید، یک بازیکن از لیست خارج شود. او در حال تحلیل است بازیکنی بیاورد که به تیم کمک کند و از طرفی هم برای بازیکنی که باید از لیست خارج شود، برنامه‌ریزی کند.
مدیرعامل پرسپولیس گفت: گاهی پیام‌هایی از سوی هواداران می‌آید که 8-7 بازیکن معرفی می‌کنند! بعضی فکر می‌کنند قرار است به میهمانی برویم و حالا 8-7 نفر را هم با خودمان ببریم! اگر بخواهم بازیکنی بیاورم باید یک بازیکن کم کنم. باید بازیکنی شایسته و بسیار خوبی باشد و در حد نام پرسپولیس باشد. حداقل تا امروز پیدا نکرده‌ایم.
جستجو
آرشیو تاریخی