مجوز حرفه‌ای رسماً به پرسپولیس اهدا شد

بازگشت به آسیا بعد از 4 ماه خون دل

حامد حسینی
خبر‌نگار
صبح دیروز بعد از جلسه سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای، از سوی مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، منصور قنبرزاده (نایب رئیس دوم فدراسیون) و مصطفی زارعی (رئیس دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای) لوح مجوز حرفه‌ای و مجوز حضور پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به رضا درویش مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اهدا شد.
 این مجوزی بود که هواداران پرسپولیس ماه‌ها برای به دست آوردنش خون دل خوردند و البته مدیران باشگاه هم استرس داشتند که این اتفاق در نهایت رخ ندهد و دست پرسپولیس هم مثل استقلال از رسیدن دوباره به لیگ قهرمانان آسیا کوتاه بماند اما سرانجام پرسپولیس به خواسته‌اش رسید.
هفته قبل گفته شد پرسپولیس در آخرین دقایق فرصت ای‌اف‌سی موفق شده این مجوز را دریافت کند اما به هر حال آنچه اهمیت دارد نتیجه تلاشی است که در باشگاه برای این مهم انجام شد.
برای رسیدن به هدف و به انجام رسیدن کار تا قبل از فرجه‌ای که اعلام شده بود از دوم فروردین ماه امسال جلساتی در باشگاه پرسپولیس برگزار شد اما مهمتر از آن پرداخت میلیاردها بدهی باشگاه به افراد حقیقی و حقوقی بود تا مسیر رسیدن به مجوز را هموار کند.
البته پرداخت میلیاردها تومان بدهی تنها یکی از آیتم‌های درخوستی ای‌اف‌سی را پاس می‌کرد و معیارهای دریافت مجوز حرفه‌ای متعدد بود که پرسپولیس توانست از این آزمون نمره قبولی بگیرد.
بعد از این اتفاق مهم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد روند طی شده در این باشگاه برای کسب مجوز حرفه‌ای، توضیح داد: این کار ماحصل زحمات یک گروه بود. تمام عزیزان باشگاه شبانه‌روزی در ۴-۳ ماه گذشته زحمت کشیدند و باید از همکاری بسیار خوب فدراسیون بویژه در بخش مجوز حرفه‌ای که بسیار با ما همراه بودند تشکر کنم‌. زحمات شبانه‌روزی پرسنل، اعضای باشگاه و امور بین‌الملل به ثمر نشست و توانستیم مشکلی که در گذشته داشتیم و سبب صادر نشدن مجوز حرفه‌ای و تلخکامی هواداران شده بود را حل کنیم و مجوز را بگیریم. امیدوارم در آسیا نیز حضور مقتدرانه‌ای داشته و شادی و نشاط را برای هواداران داشته باشیم.
درویش در مورد سنگ‌اندازی‌های انجام شده، گفت: متأسفانه اخبار زیادی برای AFC ارسال می‌کردند که شاید برخی از آنها کذب بود. متأسفانه یادمان می‌رود که اگر مشکلی هم داریم، همه ایرانی هستیم. نباید مشکلات شخصی، جناحی، خطی و مرتبط با هم را بزرگ و به اغیار منعکس کنیم. مسائل و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کردند. حساب‌هایی از 15 سال پیش، یک نمونه برای 8-7 سال پیش؛ مربی خارجی بود که فوت کرده، ما چقدر باید به‌دنبال وکیل او می‌گشتیم. خدا کمک کرد و دعای هواداران و زحمات شبانه‌روزی پرسنل ثمر داد تا بتوانیم این مجوز را بگیریم و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی