خبر

تمرین با وزنه فرنگی‌کاران در شیراز
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در حالی در شیراز سومین روز خود را پشت سر گذاشت که کشتی‌گیران دیروز با حضور در پایگاه قهرمانی فارس و با وزنه زدن بدنسازی کردند. بر اساس برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، ورزشکاران دیروز با حضور در سالن پایگاه قهرمانی فارس و با استفاده از دستگاه‌های مختلف بدنسازی کردند. همچنین ملی‌پوشان فرنگی‌کار در سالن خانه کشتی شیراز به اجرای کارهای فنی روی تشک پرداختند. اعضای تیم ملی کشتی فرنگی شب گذشته نیز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) حضور یافته و ضمن زیارت در سوگ سالار شهیدان به عزاداری پرداختند. پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، امید آرامی، میثم دلخانی، ایمان محمدی، محمدرضا گرایی، سعید اسماعیلی، سجاد ایمن‌طلب، محمدعلی گرایی، امین کاویانی‌نژاد، علیرضا مهمدی، جمال اسماعیلی، ناصر علیزاده، پژمان پشتام، محمدهادی ساروی، وحید دادخواه، امین میرزازاده و پارسا نظری کشتی‌گیران شر کت کننده در اردوی شیراز هستند.


احتمال اضافه شدن کامپوند در ۲۰۲۸
رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان امیدوار است در ماه‌های آینده خبر مثبتی از حضور کامپوند در المپیک 2028 بشنود. اوغور اردنر رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در کنگره برلین ابراز امیدواری کرد که خبرهای مثبتی در مورد پیشنهاد حضور کامپوند در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس دریافت کند .وی از سال ۲۰۰۸ عضو کمیته بین‌المللی المپیک است و از سال ۲۰۱۱ ریاست کمیته المپیک ترکیه را برعهده دارد. اردنر در گزارش خود به نمایندگان جهانی گفت امیدوار است به نتیجه مطلوبی برای قرار دادن کامپوند در برنامه بازی‌های لس‌آنجلس که در جلسه IOC در بمبئی نهایی می‌شود، برسد. رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در این‌باره، عنوان می‌کند: «ما به تلاش خود برای گنجاندن رشته کامپوند در برنامه المپیک ادامه خواهیم داد. در ماه سپتامبر در جریان بحث‌های برنامه ۲۰۲۸ با هیأت اجرایی IOC، اخبار مثبتی را پیش‌بینی می‌کنیم. با این شرایط ضروری است که حمایت و تعهد خود را از تیراندازی با کمان امریکا دریافت کنیم. این برای حضور کامپوند در المپیک لس‌آنجلس حیاتی است.»
 

اردوی تمرینی تکواندو در یونان
تیم ملی تکواندو امید کشورمان برای شرکت در یک کمپ تمرینی روز گذشته تهران را به مقصد آتن ترک کرد. کمپ تمرینی یونان با حضور تیم‌های ملی یونان، قرقیزستان و مقدونیه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. بر همین اساس تیم ملی امید کشورمان جهت حضور در این اردو، راهی شهر آتن می‌شود. حسین لطفی، امیرحسین ملکی، محمدمهدی عمادی، امیرسینا بختیاری، مهدی طاهرخانی و مهدی عابدینی در این کمپ حاضر هستند. علی‌محمد بسحاق به عنوان سرمربی و هادی مستعان به عنوان مربی در این اردوی مشترک تیم امید را همراهی می‌کنند. گفتنی است پس از کمپ تمرینی ۱۰ روزه یونان، ملی‌پوشان بلافاصله راهی صربستان می‌شوند و در کمپ تمرینی هفت روزه به میزبانی شهر «سوکوبنیا» حضور
خواهند شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی