استارت مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در هندوستان از امروز

رونمایی از پشتوانه‌های وزنه‌برداری در دهلی

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر و پسر قاره کهن(آسیا) از امروز با برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از پیکارها رسماً در شهر دهلی پایتخت کشور هندوستان کلید زده می‌شود. رقابتی که ما نیز به عنوان یکی از مدعیان قدیمی وزنه‌برداری قاره آسیا در هر 2 رده سنی (نوجوانان و جوانان) و در دو بخش پسران و دختران نماینده‌های خود را به هند اعزام کردیم.
این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش نوجوانان و جوانان با حضور ۲۱۷ وزنه‌بردار دختر و پسر از ۱۸ کشور آسیایی به میزبانی دهلی برگزار می‌شود. هند و ازبکستان با ۴ تیم کامل(در هر دو بخش دختران و پسران و رده‌های سنی نوجوانان و جوانان) در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
تیم ملی وزنه‌برداری پسران ایران نیز در دو بخش نوجوانان و جوانان با 10 وزنه‌بردار عازم این رقابت‌ها شده است. در بخش دختران نیز اگر چه ترکیب تیم ناقص به هندوستان اعزام شده است، اما کوروش باقری سعی کرده بهترین‌های این دو رده سنی را به این دوره از مسابقات اعزام کند.
همین شرایط ثابت می‌کند که برخلاف آنچه که گفته می‌شد، در دوره مدیریتی قبلی وزنه‌برداری نیز در بخش پشتوانه‌سازی خوب کار شده است به طوری که الان ما توانستیم تعداد قابل توجهی وزنه‌بردار خوش‌آتیه به رقابت‌های آسیایی هندوستان اعزام کنیم جهت کسب نتیجه و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان در آینده‌ای نزدیک. به هر روی بیستمین دوره مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از تاریخ ۲۸ ژولای (۶ مرداد) لغایت ۵ آگوست (۱۴ مرداد) در شهر دهلی نو برگزار می‌شود.
 سید هادی پانزوان، سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نیز محراب دواسری (دسته ۶۱) - نوجوانان و جوانان، ایلیا صالحی‌پور (دسته ۸۱) - نوجوانان و جوانان، عبدالله بیرانوند (دسته ۸۱) رده سنی جوانان، فرهاد قلی‌زاده (دسته ۸۹) - نوجوانان و جوانان، امیر‌محمد سلیمانی (دسته ۸۹) – نوجوانان، محمد امین حبیبی (دسته ۹۶) – نوجوانان، حمیدرضا زارعی (دسته ۹۶) – نوجوانان، علیرضا نصیری (دسته ۹۶) – جوانان، ابوالفضل زارع (دسته ۱۰۲) - نوجوانان و جوانان، ابوالفضل کیانی (دسته ۱۰۲) – نوجوانان، کوروش زارع (دسته ۱۰۲) – جوانان، حسن عمادی (دسته ۱۰۲) – جوانان، طاها نعمتی مقدم (دسته ۱۰۲+ و ۱۰۹+) - نوجوانان و جوانان، حمیدرضا محمدی تنها (دسته ۱۰۲+) – نوجوانان و علیرضا اسفندیاری (دسته ۱۰۹+) در رده سنی جوانان را به رقابت‌های آسیایی اعزام کرده است. در بخش دختران نیز حضور چهره‌های شاخص و عنوانداری همچون غزل و غزاله حسینی، فاطمه کشاورز، کیژان مقصودی، هانیه شریفی، ریحانه کریمی، آلما حسینی و...، که با نظر کوروش باقری به این رقابت‌ها اعزام شدند می‌تواند اتفاق خوبی برای آینده تیم وزنه‌برداری بانوان کشورمان به شمار بیاید.

جستجو
آرشیو تاریخی