صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت و یک - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

درگیری لوکاکو  و اینزاگی؛ راهی برای برگشت نیست!

سباستین فری، دروازه‌بان سابق اینترمیلان گفته سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم فصل گذشته با روملو لوکاکو درگیر شد و به همین دلیل هیچ راه برگشتی برای این بازیکن وجود ندارد.
لوکاکو در چند هفته گذشته ابتدا با پاسخ ندادن به تماس مدیران اینتر و سپس مذاکره با تیم اینتر عملاً راه بازگشت به نراتزوری را به روی خود بست و منفور هواداران این تیم شد.
فری اما در گفت‌و‌گوی جدید خود با تی.وی.پلی دلیل دیگری را برای این عدم بازگشت عنوان کرد: «قبل از پایان فصل گذشته بود که من شنیدم درگیری شدیدی بین اینزاگی و لوکاکو در گرفته که منجر به جدایی لوکاکو می‌شد و در نهایت نیز همین اتفاق افتاد. در حال حاضر می‌توانم این را بگویم که لوکاکو فقط دو راه در پیش دارد یکی رفتن به یوونتوس و دیگری انتخاب یک تیم عربستانی برای بازی در فصل بعد، او راهی برای بازگشت به اینتر نخواهد داشت.»
یکی دیگر از مشکلات فعلی اینتر این است که این تیم بعد از جدایی آندره اونانا که به منچستریونایتد رفته است و همچنین فسخ قرارداد سمیر هندانوویچ دروازه‌بان مطمئنی ندارد. فری در این مورد گفت: «به نظرم یان زومر می‌تواند انتخاب خوبی برای اینتر باشد. دروازه‌بانانی مثل امیل اودوره و خوان موسو بیشتر مناسب فیورنتینا هستند نه تیم بزرگ و پرجنجالی مثل اینتر. اگر من باشم در این مورد ریسک می‌کنم و روی آناتولی توربین از شاختار دونتسک سرمایه‌گذاری می‌کنم. اینتر نیاز فوری دارد که دو دروازه‌بان خوب داشته باشد.»
 

والورده مشت زد و محروم نشد!

کمیته برگزاری لالیگا تصمیم گرفت فده والورده را در پرونده شکایت الکس بائنا تبرئه کند. اتهامی که اگر ثابت می‌شد، محرومیتی چند جلسه‌ای برای او به دنبال داشت.
والورده در پایان دیدار فصل گذشته تیم‌های رئال مادرید و ویارئال با کوبیدن مشت به صورت الکس بائنا، وینگر تیم حریف، در تونل ورزشگاه خبرساز شد.
وکلای باشگاه رئال مادرید ابراز اطمینان کرده بودند که هیچ مدرکی علیه والورده در این مورد وجود ندارد. این در حالی است که بائنا مدعی شده بود بازیکن رئال با مشت باعث کبودی صورتش شده است.
بازیکن ویارئال ماجرا را تا پلیس ملی نیز پیش برد و از والورده شکایت کرد تا بررسی پرونده در دو مسیر ورزشی و قضایی پیش برود.
سه هفته پیش قاضی دادگاه شماره 48 مادرید مدرکی مبنی بر محکومیت بازیکن رئال ندید و دیروز کمیته برگزاری مسابقه لالیگا نیز تصمیم گرفت جریمه‌ای برای ستاره اروگوئه‌ای در نظر نگیرد و او را تبرئه کرد.
به این ترتیب درخواست وکیل شاکی برای محرومیت 5 جلسه‌ای والورده راه به جایی نخواهد برد و فده می‌تواند از هفته اول لالیگا برای رئال به میدان برود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی