صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

استخدام 24 کشتی‌گیر و مربی خوزستانی  
عبدولی؛ کارمند فولاد مبارکه شد
قهرمانان و مربیان کشتی خوزستان به استخدام شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران درآمدند. این مراسم با حضور بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و علیرضا رضایی پیشکسوت کشتی ایران در اهواز برگزار شد.  بر این اساس امین میرزازاده، سعید کریمی‌زاده، پویا دادمرز، سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، امین قاسمی منجزی، شاهین بداغی، رضا ساکی، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، امین کاویانی‌نژاد، رسول گرمسیری، دانیال سهرابی، محمد ناقوسی، مهدی محسن‌نژاد، علیرضا عبدولی، حامد عبدولی، شایان حبیب زارع، احمدرضا محسن‌نژاد، علی احمدی‌وفا و پارسا نظری هم به عضویت تیم کشتی فرنگی گروه ملی ایران درآمدند و هم در این شرکت استخدام شدند. همچنین مهرزاد اسفندیاری، سعید عبدولی و میرحسین قیطاسی، هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم کشتی فرنگی گروه ملی معرفی و هم در این شرکت شاغل شدند. استخدام این کشتی‌ گیران در راستای مصوبه شورای ورزش استان خوزستان عملیاتی شد.


بازگشت ولی‌زاده به تیم ملی تکواندو بانوان   
با صلاحدید کادر فنی، نسترن ولی‌زاده به تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ملحق شد. نسترن ولی‌زاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم کشورمان که سابقه نایب قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2022 و عنوان سومی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه را در کارنامه دارد، به اردوی تیم ملی دعوت شد. با صلاحدید کادر فنی تیم ملی پس از دوری چند ماهه ولی‌زاده حالا در کنار مهلا مؤمن‌زاده، غزل سلطانی، سعیده نصیری، کوثر اساسه، نرگس میرنوراللهی، یلدا ولی‌نژاد، ناهید کیانی، مبینا نعمت‌زاده، زهرا پوراسماعیل، ملیکا میرحسینی و آناهیتا توکلی در اردوی تیم ملی به تمرین می‌پردازد.


مسابقات جهانی پاراتیروکمان در چک  
3 مدال و 6 سهمیه پارالمپیک برای ایران  
تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات جهانی چک به ۳ مدال و ۶ سهمیه پارالمپیک دست یافت. در روز پایانی مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در جمهوری چک، تیم ریکرو مردان با ترکیب محمدرضا عرب عامری و غلامرضا رحیمی در دیدار رده‌بندی به مصاف تیم مغولستان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی و مدال برنز رسید. محمدرضا عرب عامری در دیدار رده‌بندی مسابقات ریکرو مردان با نتیجه 6 بر صفر مقابل کمانداری از فرانسه به پیروزی رسید و مدال برنز این بازی‌ها را کسب کرد. تیم پاراتیراندازی با کمان کشورمان در پایان این مسابقات سه مدال (نقره تیمی کامپوند مردان، برنز ریکرو مردان و برنز عرب‌عامری) و 6 سهمیه پارالمپیک پاریس (سمیه رحیمی، محمدرضا عرب‌عامری، علی سینا منشازاده، فرزانه عسگری، مریم یاورپور و هادی نوری) کسب کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی