صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

سال‌ها است تصمیمات مغرضانه برای استقلال می‌گیرند
عالمی: قربانزاده با اسم استقلال بازی کرد
ایمان عالمی مربی سابق استقلال در مورد شرایط این تیم گفت: «سال‌هاست تصمیمات اشتباه و مغرضانه‌ای برای استقلال گرفته شده و بی‌ثباتی مدیریت همیشه به تیم لطمه زده است. افرادی مثل قربانزاده شاید برای احیای خودشان با اسم استقلال بازی کردند. در حالی که در آن برهه می‌توانستند اجازه بدهند تیم شکل بگیرد و در مسیر مناسبی حرکت کند، سپس به اشکالات و ایرادات می‌پرداختند.» عالمی در ادامه گفت: «در زمان نامناسبی این اتفاقات افتاد و تغییرات پیاپی مدیریت را شاهد بودیم. در این حین جواد نکونام آمد و متأسفانه بازیکنان مدنظر سرمربی جذب نشدند تا الان شاهد نگرانی زیاد هواداران باشیم. با این حال امیدوارم در ادامه راه تصمیماتی گرفته شود که اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد. هم نکونام و هم خطیر با داشتن کارنامه و رزومه‌ به استقلال آمدند. الان باید کمک کنیم با آرامش کارشان را شکل بدهند و جلو ببرند.»
 

استقلال باید تیم امیدش را به مسابقات بفرستد
روشن: به نکونام گفته بودم مواظب باشد
حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره انتقاد جواد نکونام از شرایط این تیم گفت: «به نکونام گفته بودم مواظب باشد چون اینجا فولاد خوزستان یا تیم دیگری نیست. به او تأکید کردم حالا که آمده است باید آدم‌های دور و بر خودش را قوی انتخاب کند و کسانی باشند که کمک کنند. پدر نکونام از استقلالی‌های اصیل است و احترام زیادی برای او قائلم، ولی جواد با مدیریتی که استقلال دارد، نمی‌تواند موفق باشد.» روشن در ادامه گفت: «برخی‌ از هواداران می‌گفتند درباره استقلال چیزی نگو و زمانی که به حرفم می‌رسیدند اعتراف می‌کردند که درست گفته‌ام. اینها را نمی‌گویم که مردم من را روی کول‌شان بگذارند. من برای صد نفر مخالف حرف نمی‌زنم، برای بیست میلیون نفر دیگر صaحبت می‌کنم و حقیقت را می‌گویم. زمانی که استقلال در فینال جام حذفی گل زد می‌توانست قهرمان شود، ولی با رفتارهای ساپینتو همه چیز را از دست داد. البته بهتر شد که استقلال باخت چون اگر قهرمان می‌شد، باید یک سال دیگر ساپینتو را حفظ می‌کردند! استقلال مشکل مالی دارد و با این شرایط باید تیم امیدش را به مسابقات بفرستد.‌»
 

فریبا: استقلال بازیکن با تجربه می‌خواهد
بهتاش فریبا در مصاحبه‌ای با اشاره به مشکلات این تیم گفت: «ما در تمرین حضور نداریم که بدانیم چه خبر است. آن چیزی که از دور می‌بینیم جذب یکسری بازیکن جوان است. جذب بازیکنانی مثل محمدرضا خالدآبادی را می‌پسندم، ولی تیمی که دو ستاره قهرمانی آسیا را دارد، برای حضور در لیگ برتر و دیگر مسابقات نیاز به بازیکن باتجربه و خوب دارد. امیدمان به جذب بازیکن خارجی است که این اتفاق نمی‌افتد و طبیعی است نگران شویم. تیم استقلال هنوز مربی بدنساز ندارد و شنیده‌ام که نکونام از طریق تماس تلفنی برنامه‌ها را از گزینه مدنظرش می‌گیرد! اصل کار هر تیم در پیش‌ فصل تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز است. تیم استقلال قسمت بیشتری از فصل بدنسازی را از دست داده است، در صورتی که بسیاری از تیم‌های خصوصی اردوهای‌شان را در ارتفاع برگزار کرده‌اند.»

جستجو
آرشیو تاریخی