صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

اولین برد تیم امید فوتسال در کافا
اولین پیروزی امیدهای فوتسال ایران در تورنمنت کافا مقابل تیم ملی قرقیزستان به دست آمد.
تیم فوتسال امید ظهر دیروز در دومین دیدار خود در تورنمنت کافا مقابل قرقیزستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. مهدی رستمی‌ها سنگربان تیم کشورمان، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند.
شاگردان علی صانعی یکشنبه در آغاز تورنمنت کافا با نتیجه 2 بر یک از ترکمنستان شکست خوردند. این تیم امروز در بازی سومش با افغانستان روبه‌رو می‌شود. در این مسابقات شش تیم به‌صورت دوره‌ای با هم بازی می‌کنند.


تمجید رسانه‌های اماراتی از آمار قایدی
صفحه خبری «الشوط الثالث» امارات به تمجید از خرید جدید فرهاد مجیدی، سرمربی اتحاد کلباء پرداخت و او را بهترین شماره 10 برای این تیم دانست.
این رسانه با انتشار آمار قایدی به تمجید از او پرداخت. ستاره ایرانی در فصل گذشته برای استقلال 35 بازی انجام داد، 12 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد. قایدی 4 کارت زرد گرفته و اخراج نشده است. ارزش ستاره تازه وارد اتحاد کلباء 4/1 میلیون یورو است.


دو بازی دوستانه تراکتور
تراکتور طی روزهای آینده در دو بازی دوستانه به مصاف پیکان تهران و مس سونگون می‌رود. در ادامه تمرینات آماده‌سازی پیش فصل، شاگردان خمس ساعت ۱۷ امروز در استادیوم سردار سپهبد شهید سلیمانی به مصاف پیکان تهران می‌روند.
همچنین تراکتوری‌ها ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۷ تیرماه در استادیوم سردار شهید سلیمانی با تیم دسته یکی مس سونگون بازی خواهند کرد.
تراکتور تمرینات پیش‌فصل را با اردوی ترکیه شروع کرد و این دو بازی آخرین مرحله آماده‌سازی شاگردان خمس است. آنها در هفته اول بازی سختی در خانه سپاهان دارند.


 مثلث عراقی برای تقویت صنعت نفت آبادان
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از نهایی‌شدن انتقال ۳ بازیکن عراقی به صنعت نفت تا پایان هفته خبر داد. محمدحسین رحمانی گفت: «برای جذب بازیکن شخصاً به همراه تیم فنی به عراق رفتیم، به این خاطر که معتقدیم بازیکن عراقی با شرایط اقلیمی، مذهبی، قومیتی، زبانی و فرهنگی منطقه ما سازگاری بالایی دارد و در حال حاضر بهترین بازار جذب بازیکن خارجی برای تیم ما در این کشور است و امیدواریم که تا پایان هفته کار انتقال ۳ بازیکن عراقی را نهایی کنیم.»
او همچنین گفت که بودجه تیمش برای فصل آینده 130 میلیارد تومان است. صنعت نفت آبادان در هفته‌های پایانی لیگ بیست و دوم توانست از سقوط فرار کند و ظاهراً برای فصل جدید به دنبال بستن تیم بهتری است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی