صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شصت - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

محدودیت جدید، مانع جذب بازیکنان خارجی برای تراکتور

نصیرزاده در دام اساسنامه خودش

هوشنگ نصیرزاده یکی از افرادی است که در تدوین اساسنامه جدید نقل و انتقالات حضور داشت، ولی حالا خودش به یکی از بندهای آن معترض شده است.
یکشنبه جلسه‌ای با مضمون بررسی قانون سقف قراردادها و آثار مفید آن در فوتبال باشگاهی کشور در فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه‌ نمایندگانی از سازمان بازرسی، مهدی تاج و اکثر مدیران عالی‌رتبه فدراسیون حضور داشتند.
در این جلسه که بیشتر برای بررسی قانون سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شده بود،‌ نصیرزاده با در دست داشتن برگه‌ای خواستار تغییر یکی از بندها شد. او در بخشی از این جلسه اعلام کرده که احتساب بازیکنان ایرانی شاغل در باشگاه‌های خارجی به‌عنوان سهمیه بازیکن خارجی باید تغییر کند و مغایر قوانین حرفه‌ای است.
این صحبت نصیرزاده به مذاق مدیران فدراسیون خوش نیامده و واکنش شدید منصور قنبرزاده، نایب‌ رئیس دوم فدراسیون را در پی داشته است. قنبرزاده به مدیرعامل تراکتور اعلام می‌کند موضوع جلسه ربطی به خواسته او ندارد و باید این موضوع در جای دیگری مطرح شود. در این بین مهدی تاج رئیس فدراسیون نیز به شدت بر اعمال قوانین جدید تأکید و به مدیرعامل تراکتور اعلام می‌کند به هیچ عنوان هیچ‌یک از قوانین تغییر نخواهد کرد.
اصرار نصیرزاده و واکنش منصور قنبرزاده باعث می‌شود آنها جدال لفظی نسبتاً شدیدی با یکدیگر داشته باشند و در نهایت مدیرعامل تراکتور برگه‌ای که در دست خود داشته را پاره و جلسه مهم فدراسیون فوتبال را ترک کند.
باشگاه تراکتور طی روزهای اخیر توافق اولیه‌ای با محمد نادری، بازیکن فصل گذشته آلتای داشته و به نظر می‌رسد درخواست نصیرزاده برای تغییر قانون به همین خاطر بوده است. تراکتور پیش از این نیز شجاع خلیل‌زاده را از لیگ قطر جذب کرده و قانون یاد شده به ضرر این باشگاه تبریزی است.
علی خطیر، مدیر دیگری است که در تدوین این آیین‌نامه نقش داشته، ولی در روزهای گذشته او هم گرفتار بندهای آن شد. استقلال تمایل داشت قایدی و حسین‌زاده را به طور قرضی برگرداند، ولی یکی از بندهای این آیین‌نامه راه آنها را بست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی