صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۹

خبر

مشکل گوارشی و ضرر میلیون یورویی بارسا!
لغو بازی بارسا-یوونتوس در امریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
 تعلیق بازی با یوونتوس به دلیل ابتلا به ویروس گوارشی عجیبی که تیم بارسا را درگیر کرد، علاوه بر اینکه روی آمادگی بدنی این تیم در پیش فصل تأثیر منفی می‌گذارد، از نظر مالی نیز ضرر بزرگی به باشگاه خواهد زد.
لغو بازی، ناگزیر هزینه‌هایی دارد. بلیت‌های فروخته شده پس داده می‌شوند و روی قضیه تبلیغاتی نیز اثر منفی خواهد گذاشت. قرارداد با اسپانسر نیز تحت‌الشعاع ‌‌قرار خواهد گرفت.
خوان لاپورتا (رئیس بارسا) توضیح داد که اقداماتی را انجام دادند تا بازی را در روز دوشنبه برگزار کنند، اما این غیرممکن بود. ورزشگاه محل بازی، دوشنبه درگیر یک رویداد دیگر خواهد بود و امکان برگزاری بازی میسر نیست.
البته کاتالان‌ها مجبور نخواهند بود به برگزارکنندگان مسابقه غرامت بدهند، زیرا آنها برای یک چنین وضعیت ناخواسته‌ای از قبل بیمه شده بودند.
در ضمن اگر در مورد پول تزریقی به باشگاه صحبت کنیم، اوضاع تغییر می‌کند؛ اینکه قبل از تور، محاسبه‌ای در باشگاه انجام شده که تور امریکا حداقل 12 میلیون سود خواهد داشت، با این اوصاف، تخمین زده می‌شود که بارسا به دلیل این اتفاق، دو میلیون یورو ضرر خواهد کرد. نکته‌ای که به ویژه با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی موجود اهمیت بالایی دارد.
در هر صورت، باشگاه امروز بیانیه‌ای منتشر کرد و اطمینان داد که بازی پنجشنبه مقابل آرسنال بدون مشکل برگزار می‌شود.
 

پیشنهاد جذاب بایرن به هری کین
نشریه بیلد در گزارشی به قلم سردبیر خود کریستین فالک نوشته بایرن مونیخ قراردادی چهار یا پنج ساله به هری کین با دستمزد چشمگیر سالانه بیش از 20 میلیون یورو پیشنهاد داده است.
بایرن در تلاش است تا هری کین را به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.
باشگاه تاتنهام هنوز با پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن موافقت نکرده و مذاکرات برای رسیدن به نتیجه نهایی برای انتقال این بازیکن به آلیانز آرنا ادامه دارد.
دنیل لوی، مدیر تاتنهام، در تلاش است تا این ستاره انگلیسی را برای ادامه حضور در تاتنهام و تمدید قراردادش با این باشگاه مجاب کند اما او تصمیمش را برای ترک لندن و حضور در مونیخ گرفته است.
بایرن به چارلی کین، برادر و مدیر برنامه او، اطمینان داده که تمامی شرایط را برای راحتی او در این تیم فراهم خواهد کرد و روی او به عنوان مهاجمی برای چند سال آینده حساب می‌کند.
گفته می‌شود که پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن به کاپیتان تیم ملی انگلیس چهار تا پنج ساله است و دستمزد هنگفتی که معمولاً خارج از عرف باشگاه بایرن است به او پرداخت خواهد شد. مبلغ این دستمزد بیشتر از 20 میلیون یورو سالانه است.
کین موافقتش را با انجام این انتقال اعلام کرده و به مدیران تاتنهام هم خبر داده که مایل است از فصل آینده با پیراهن بایرن به میدان برود اما این باشگاه هنوز چراغ سبزی به او برای جدایی‌اش نشان نداده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی