صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در سوگ فرزند
همدردی گاتسالوف و گوگشلیدزه با ابراهیمی
گئورگی گوگشلیدزه و حاجی‌مراد گاتسالوف دو قهرمان نامی کشتی دنیا در سال‌های گذشته نسبت به درگذشت فرزند نایب‎قهرمان جهان در سال ۲۰۰۷ واکنش نشان دادند. طی روزهای گذشته سعید ابراهیمی فرزند خردسالش را به دلیل ترکیدن آپاندیس و عفونی شدن بدنش از دست داد. این مسأله علاوه بر آنکه جامعه کشتی ایران را متأثر کرد، واکنش قهرمانان روس که در گذشته حریف سعید ابراهیمی بودند را در پی داشت. حاجی‌مراد گاتسالوف چهره نامدار کشتی دنیا که در حال حاضر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه است، پیام تسلیتی برای سعید ابراهیمی فرستاد و حالا گئورگی گوگشلیدزه قهرمان نامدار گرجی‌ها هم پیامی برای ابراهیمی نوشته است: «غیرممکن است که بشود کلامی پیدا کرد برای توصیف این لحظات سخت. از دست دادن فرزند درد بزرگی است. تسلیت صمیمانه من را پذیرا باش و بدان آن فرشته کوچک الان در جای بهتری است.» ایران ورزشی این ضایعه تلخ را به سعید ابراهیمی و خانواده او تسلیت می‌گوید.


انتخابی وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می‌شود
ایمن‌طلب و سهرابی به دنبال دوبنده
رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای معرفی ملی‌پوش ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان روز ۱۷ مرداد برگزار می‌شود. در حالی کادرفنی و فدراسیون کشتی در این وزن به دنبال برگزاری انتخابی هستند که مدتی محمدرضا گرایی را در این وزن امتحان کردند اما ظاهراً گرایی قرار است به وزن 67 کیلوگرم برگردد و در این وزن دوبنده تیم ملی را به تن کند. به همین دلیل هم برای این وزن انتخابی گذاشتند. فدراسیون کشتی در بیانیه‌ای اعلام کرده که با توجه به عدم رویارویی سجاد ایمن‌طلب و دانیال سهرابی در مسابقات تعیین شده چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی یک مسابقه انتخابی در تاریخ ۱۷ مردادماه بین سجاد ایمن‌طلب و دانیال سهرابی برگزار گردد.


آماده‌سازی بوکسورها برای بازی‌های آسیایی
سفر به اردن و بوسنی قبل از هانگژو  
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگووین از سوم مرداد آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه دارد. تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگووین طی روزهای ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه در «سارایوو» پایتخت این کشور برگزار می‌شود. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر است تعدادی از بوکسورهای کشورمان در این تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کنند؛ برهمین اساس تمرینات ۵ بوکسور ملی‌پوش برای حضور در این رویداد از سوم مرداد در سالن حاج احمد ناطق نوری آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه دارد. سالار رادمرد، اشکان رضایی، مهدی سرباز، سیدعلی سیدصدری و پوریا عبدالمالکی نفرات دعوت شده به اردو هستند. دیگر ملی‌پوشان بوکس کشورمان نیز صبح روز سه‌شنبه سوم مرداد به منظور برپایی اردوی مشترک با تیم ملی اردن با ترکیب ۶ نفره راهی «امان» می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی