صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۶

انوشیروانی برای جانشین مقامی حکم زد

«ربیعی» یک انتخاب هوشمندانه برای دبیری وزنه‌برداری

پس از استعفای حسین مقامی سرپرست پیشین دبیرکلی فدراسیون وزنه‌برداری از پست دبیری، حالا و بعد از گذشت مدت زمان زیادی از دوره ریاست انوشیروانی در این مجموعه، او (وحید ربیعی) هم‌‌تیمی و یکی از مربیان باسابقه و تحصیلکرده وزنه‌برداری ایران را به عنوان سرپرست جدید دبیرکلی وزنه‌برداری انتخاب کرده و برای او حکم زده است تا فعالیتش را رسماً به عنوان دبیر جدید وزنه‌برداری آغاز کند.

تقدیر از زحمات مقامی فراموش نشود
طبق حکم جدیدی که سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برای وحید ربیعی زده است، مربی تیم ملی وزنه‌برداری رسماً از کادرفنی جدا شد و حالا قرار است در سمت سرپرست دبیری فدراسیون زمام امور اجرایی و اداری فدراسیون وزنه‌برداری را دست بگیرد. فدراسیون وزنه‌برداری از اسفند سال گذشته دبیر نداشت اما بالاخره تکلیف این سمت هم مشخص شد و وحید ربیعی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون منصوب
شد.
 ربیعی مربی تیم ملی بزرگسالان است که از کادرفنی جدا شد و سمت سرپرست دبیری فدراسیون را برعهده گرفته است. پیش از او حسین مقامی در دوره سرپرستی انوشیروانی به عنوان دبیر فدراسیون مشغول فعالیت بود و زحمات زیادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی متحمل شد. اما در مقطع کنونی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ترجیح داد تا از توانمندی ربیعی که خودش از قهرمانان عنواندار این رشته بوده است برای هدایت کرسی دبیری وزنه‌برداری استفاده نماید.
 البته بد نیست مسئولین فدراسیون بواسطه زحماتی که مقامی در طول این سال‌ها برای وزنه‌برداری متحمل شده است، در مراسمی به صورت ویژه از خدمات او قدردانی نمایند.
احتمال اضافه شدن سهراب به کادرفنی
پس ازاضافه شدن وحید ربیعی به کادر اجرایی و مدیریتی وزنه‌برداری در حال حاضر نواب نصیرشلال سرمربی و بهمن زارع مربی اعضای کادرفنی بزرگسالان هستند. به همین دلیل و باتوجه به رفاقتی که نصیرشلال با سهراب مرادی دارد و همینطور خداحافظی سهراب از دنیای قهرمانی، بیراهه نیست اگر سهراب مرادی را گزینه جدی و جدید مربیگری تیم ملی وزنه‌برداری و جایگزین وحید ربیعی در تیم بزرگسالان بدانیم. البته باید منتظر ماند ودید که نهایتاً تصمیم سرمربی تیم ملی در این خصوص چه خواهد بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی