صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

شکست تیم امید فوتسال در تورنمنت کافا
تیم فوتسال زیر ۲۳ سال ایران در روز ابتدایی تورنمنت کافا دو بر یک مغلوب تیم ملی ترکمنستان شد.
بازیکنان تیم امید در این مسابقه فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند و چندین بار تیر دروازه ترکمنستان را به لرزه درآوردند، اما تا دقایق پایانی راهی به دروازه تیم هفتادویکم رده‌بندی جهانی نیافتند.
تیم حریف توانست ایران را غافلگیر کند و به گل نخست برسد، اما علی اکرمی گل تساوی را در دقیقه 33 به ثمر رساند. این پایان کار نبود و سبزپوشان ترکمنستان دروازه ایران را در دقیقه 39 گشودند تا تورنمنت کافا را با پیروزی آغاز کنند.
این مسابقات به صورت دوره‌ای با حضور شش تیم برگزار می‌شود و به ‌جز ایران سایر کشورها با تیم اصلی خود وارد مسابقات شده‌اند. شاگردان علی صانعی امروز در دومین بازی با قرقیزستان روبه‌رو می‌شوند. دیروز افغانستان در اولین بازی تورنمنت کافا با نتیجه 5 بر 4 قرقیزستان را شکست داد.


بدهی روستوف به تیم سوئدی مانع بازی محبی
روستوف به دلیل مشکلاتی که در انتقال پول به نورکوپینگ سوئد برای انتقال پونتوس آلمکویست وجود دارد، نمی‌تواند بازیکنان تازه‌واردش در نقل‌وانتقال‌های تابستانی را به صورت رسمی ثبت کند.
روستوف روسیه برای انتقال پونتوس که در پاییز 2020 به این تیم پیوسته بود به نورکوپینگ پول فرستاد اما باشگاه سوئدی نتوانست وجوه را برداشت کند و به روسیه بازگردانده شد. اکنون روستوف در حال تلاش برای دریافت اسنادی از نورکوپینگ است که به آنها اجازه می‌‌دهد ممنوعیت ثبت نام تازه‌واردان را لغو کنند. محمد محبی یکی از سه بازیکنی است که در نقل‌وانتقال‌های تابستانی 2023 به روستوف روسیه پیوست، ولی به دلیل صادر نشدن کارت بازی دیروز نتوانست مقابل تیم فاکل
بازی کند.


نایب‌قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در روسیه
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با قبول شکست برابر روسیه به مقام دوم مسابقات چهارجانبه سن‌پترزبورگ رسید.
در آخرین دیدار این مسابقات تیم ملی فوتبال ساحلی برابر تیم ملی روسیه به میدان رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد تا به مقام نایب قهرمانی این مسابقات برسد.
 گل‌های تیم ملی ایران را در این دیدار محمد معصومی‌زاده، محمدعلی مختاری و سیدمهدی میرجلیل به ثمر رساندند.
 این مسابقه تا آخرین لحظات وقت سوم با تساوی 3- 3 پیش می‌رفت که تیم میزبان موفق شد گل چهارم را بزند.
تیم ملی فوتبال ساحلی در دیدارهای قبلی خود موفق شد امارات را با ۱۰ گل شکست دهد و با نتیجه ۵ بر یک نیز سنگال را از پیش رو بردارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی