صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۳

ورمزیار: استقلال فصل سختی خواهد داشت


صادق ورمزیار معتقد است استقلال به دلیل مشکلات مالی ممکن است سخت‌ترین سال فوتبالی‌اش را تجربه کند.
کاپیتان پیشین استقلال گفت: «وضعیت این روزهای استقلال خیلی جالب نیست و نکونام روزهای سختی را می‌گذراند. او این روزها قاعدتاً باید پازل تاکتیکی خود را بچیند و تیم را کامل کند، اما تیم ورودی خیلی کمی دارد. بعضی بازیکنانی که جذب می‌شوند در حد و اندازه مدعی قهرمانی نیستند. در واقع با این ترکیب نمی‌توان انتظار کسب قهرمانی داشت و در کل می‌شود گفت حال استقلال خوب نیست.»
ورمزیار اضافه کرد: «یادمان باشد وقتی می‌گوییم یک تیم بزرگ است باید در همه چیز بزرگ باشد. این موضوع از مدیریت باشگاه شروع می‌شود و تا تدارکات ادامه پیدا می‌کند. همه چیز باید سر جای خودش باشد و نفرات انتخاب شده بزرگ باشند، اما بازیکنانی که ما می‌بینیم معمولی هستند. استقلال با توجه به مشکلاتی که دارد تا به حال به شکل معمولی بسته شده است. البته با قاطعیت این را نمی‌گویم، چرا که شاید بازیکنان بزرگ و تأثیرگذاری در آینده جذب شوند و شرایط تیم تغییر کند، اما در حال حاضر شرایط و حال استقلال خوب نیست.»
او درباره رتبه احتمالی استقلال گفت: «معمولاً استقلال و پرسپولیس در رده‌بندی از جایگاه اول تا چهارم قرار می‌گیرند، اما تفاوت این رتبه‌ها را بازیکنان تأثیرگذار رقم می‌زنند. بازیکن تأثیرگذار به این معنا است که امکان تغییر نتیجه را داشته باشد. امیدوارم بازیکنان خارجی یا جدیدی که در استقلال جذب می‌شوند، تأثیرگذار باشند.»
 ورمزیار درباره غیبت مربی بدنساز در تمرینات پیش‌فصل استقلال گفت: «در ابتدای صحبتم گفتم که نکونام با یکسری مشکلات در استقلال مواجه است و شرایط سختی دارد. در واقع دست سرمربی استقلال از حیث امکانات و بعضی مسائل بسته است. با این شرایط امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های استقلال است. امیدوارم جوری تیم جمع و مدیریت شود که شاهد این مشکلات نباشیم. آرزو می‌کنم حداقل بازیکنان خارجی که شرایط حضور در تیم را دارند، جذب شوند.»
او در واکنش به نارضایتی هواداران استقلال اضافه کرد: «تا زمانی که تیم نتیجه قابل قبولی نگیرد هواداران همراه تیم نخواهند شد. آنها از همین الان شاهد هستند که امکانات مدنظر در اختیار استقلال نیست. این موارد به مدیریت باشگاه بازمی‌گردد. در این برهه از فصل و با توجه به بروز مشکلات اخیر، خطیر باید آنها را حل کند. اگر در توانش هست باید مسائل و چالش‌ها را حل کند و اگر نیست چرا مدیریت تیم را قبول کرده است؟ اگر تیم به مسیر خوبش بازگردد قطعاً همه هواداران و پیشکسوتان بابت عملکرد مدیر باشگاه، حامی وی خواهند شد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی