صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و نه - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

خبر

حزباوی: تیم جدیدم بزرگ و پرافتخار است
برای قهرمانی السد را انتخاب کردم
محمدامین حزباوی پس از درخشش با پیراهن فولاد خوزستان و تیم فوتبال جوانان ایران توانست قرارداد پنج‌ساله‌ای را با السد امضا کند. مدافع ایرانی السد در خصوص این انتقال با تسلط کامل به زبان عربی گفت: «امیدوارم با السد قهرمانی در همه جام‌ها را به دست بیاورم. این تیم بزرگ است و حالا خوشحالم بخشی از آن شده‌ام. السد به‌عنوان یکی از تیم‌های بزرگ و شناخته شده در قطر و منطقه است. بازی کردن برای این تیم امتیازی بزرگ برای هر بازیکنی محسوب می‌شود.»
او درباره انتخاب السد نیز این صحبت‌ها را به زبان آورد: «اینجا را انتخاب کردم که در هر جامی شانس قهرمانی داشته باشم. نهایت تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا بازیکن مثبت و تأثیرگذاری برای السد باشم و روزهای خوبی را در قطر تجربه کنم.»
 

قهرمان هلند  زانو زد
شکست فاینورد، تأثیر جهانبخش
تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد و دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را در کشور اتریش برپا کرده، در چهارمین دیدار تدارکاتی خود قبل از شروع لیگ اردیویسه هلند به مصاف تیم هوفنهایم آلمان رفت. قهرمان هلند که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت، در حالی مقابل هوفنهایم آلمان قرار گرفت که این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه برگزار شد و فاینورد دو گل تا قبل از ورود ملی‌پوش ایرانی خود دریافت کرد.
هر دو تیم در دقیقه ۶۱ ترکیب خود را به طور کامل تغییر دادند و علیرضا جهانبخش هم وارد زمین شد که لحظاتی پس از ورود به مسابقه یک موقعیت عالی برای دانیلو ساخت ولی شوت این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه یاران جهانبخش موفق شدند دو گل خورده را پاسخ بدهند و کار را به تساوی بکشند، اما در نهایت هوفنهایم آلمان به برتری ۴ بر ۲ در این دیدار تدارکاتی دست پیدا کرد تا نخستین شکست فاینورد در مسابقات پیش‌فصل رقم بخورد.
 

تقدیر ویژه الاهلی از زوج ایرانی
باشگاه الاهلی قطر به‌دلیل جدایی قطعی خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان، پوستر مجزا برای دو مدافع ایرانی سابق خود منتشر و از زحمات آنها در مدت حضورشان در این تیم قدردانی کرده است. کنعانی‌زادگان طی دو سال متوالی در الاهلی قطر عضویت داشت که یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رفت و در فصل اخیر لیگ ستارگان نیز ۲۱ بازی انجام داد و توانست ۶ گل به ثمر برساند، اما در اقدامی عجیب قراردادش تمدید نشد تا تصمیم بگیرد دوباره به ایران برگردد و راهی پرسپولیس شود.
 شجاع خلیل‌زاده نیز که دوران موفقی در قطر داشت و در ۱۸ بازی فصل اخیر لیگ ستارگان به میدان رفت و در کنار کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرار گرفت، اکنون به تراکتور رفته و جزو جدا شده‌های الاهلی قطر به شمار می‌رود.

جستجو
آرشیو تاریخی