صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هشت - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۷

خبر

برای حضور در بازی‌های آسیایی
شناگران ایران در ترکیه اردو می‌زنند
شناگرانی که شانس بالایی برای حضور در بازی‌های آسیایی دارند، در ترکیه اردو می‌زنند. شنا ایران در حالی قرار است با چهار نماینده در بازی‌های آسیایی شرکت کند که سامیار عبدلی، هومر عباسی، مهرشاد افقری و متین سهران، گزینه‌های اعزامی به این بازی‌ها هستند.
از این ترکیب، عبدلی و عباسی روز چهارشنبه عازم ژاپن شدند تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنند. افقری و سهران نیز به مدت یک هفته در تهران اردو‌های خود را دنبال می‌کنند و هشتم مرداد به ترکیه سفر می‌کنند تا در مسابقات مسافت کوتاه این کشور حاضر شوند.
پس از اتمام این رقابت‌ها، نمایندگان شنا ایران در ترکیه می‌مانند تا طبق برنامه مصوب فدراسیون، برگزارکننده اردوی تدارکاتی در این کشور باشند. این اردو از ۱۲ مرداد آغاز می‌شود.
عبدلی و عباسی هم پس از پایان کارشان در مسابقات قهرمانی جهان به ترکیه سفر می‌کنند و به سایر اردونشینان ملحق می‌شوند. این اردو که در مسیر بازی‌های آسیایی است، به مدت سه هفته ادامه دارد.


رقابت‌های زیر 16 سال آسیا
پیروزی پسران ایران برابر ژاپن
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به رغم واگذاری نتیجه ست‌های اول و دوم، به بازی برگشت و با شکست ژاپن دو امتیاز حساس از حریف گرفت.
 نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا از دیروز (شنبه ۳۱ تیر) با حضور ۱۲ تیم در تاشکند آغاز شد و تا روز شنبه هفتم مرداد ادامه دارد. تیم ایران که در مرحله مقدماتی با تیم‌های ژاپن، چین و قزاقستان همگروه است، دیروز در نخستین مسابقه خود به مصاف ژاپن رفت و سه بر دو این تیم را از پیش رو برداشت.
 پسران زیر 16 سال ایران، امروز (یکشنبه یکم مرداد) در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به مصاف چین می‌رود.


دو بازی تدارکاتی بسکتبالیست‌ها در بیروت
 اردوی تیم ملی بسکتبال ایران در ترکیه فردا (دوم مردادماه) به پایان می‌رسد و تیم ملی بلافاصله برای انجام دو بازی دوستانه به لبنان سفرمی‌کند.
 اولین جلسه‌ تمرینی ملی‌پوشان ایران در لبنان روز سه‌شنبه (سوم مردادماه) انجام می‌شود.
 تیم ملی چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی در بیروت با تیم ملی لبنان با حضور تماشاگران به میدان می‌رود و روز پنجشنبه هم دومین بازی تدارکاتی را در لبنان بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کند. تیم ملی بسکتبال ایران پس از این دو بازی تدارکاتی به تهران برمی‌گردد و تمرینات خود را از سر می‌گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی