صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

تورنمنت اردن در مهر ماه قطعی شد

تیم ملی به کی‌روش می‌رسد

قرار است مهر ماه تورنمنت دوستانه‌ای در کشور اردن برگزار شود و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید که قرارداد حضور در این مسابقات به طور رسمی امضا و حضور تیم ملی در آن قطعی شده است.
قرار است در این مسابقات علاوه بر تیم ملی ایران، تیم‌های ملی قطر، اردن و عراق نیز حضور داشته باشند. اگر اتفاق خاصی نیفتد در مهرماه سال جاری می‌توانیم شاهد چند بازی جذاب از جمله دیدار تیم ملی ایران و قطر و جدال کی‌روش با شاگردان قدیمی‌اش باشیم. اکثر بازیکنان تیم ملی در دوره کی‌روش به تیم ملی اضافه شده‌اند و رابطه‌ای احساسی با مربی پرتغالی دارند. کی‌روش هم مثل قلعه‌نویی تیمش را برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند و به تازگی در گلدکاپ شرکت کرد که با شکست مقابل پاناما در یک چهارم نهایی حذف شد.
 همچنین چالش‌های میان کی‌روش و قلعه‌نویی در زمان حضور مرد پرتغالی روی نیمکت تیم ملی می‌تواند جذابیت این بازی را چند برابر کند. قلعه‌نویی مدعی است که می‌خواهد سبک بازی تیم ملی را تغییر دهد و این مسابقات فرصتی است تا مشخص شود این تغییر سبک چقدر موثر خواهد بود.
از طرف دیگر بازی با تیم ملی عراق یک جدال تاریخی و کلاسیک است که همیشه  و در همه حال برای علاقه‌مندان به فوتبال در دو کشور جذابیت زیادی دارد. آخرین تقابل تیم ملی مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 بود که ایران با هدایت اسکوچیچ توانست این تیم را شکست دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی