صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و هفت - ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

 

شروع دوباره تمرینات سپاهان
تمرینات سپاهان با حضور همه بازیکنان تیم در اصفهان از سر گرفته شد. شاگردان مورایس بعد از بازگشت از اردوی ترکیه، صبح دیروز در مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان تمرینات‌شان را شروع کردند. سپاهانی‌ها در این تمرین برنامه‌های بدنسازی و تاکتیکی خود را زیر نظر سرمربی و اعضای کادر فنی تیم اجرا کردند. کاروان سپاهان یکشنبه بعد از اردوی ۱۴ روزه خود در ترکیه وارد ایران شد و بازیکنان دوشنبه در ایفمارک تست‌های پزشکی را طی کردند. سپاهان در اردوی ترکیه ۴ دیدار تدارکاتی با حریفانی چون غنا، مولداوی، عربستان و کویت برگزار کرد. طلایی‌پوشان روز چهارشنبه ۴ مرداد در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می‌روند. سپاهان در اولین بازی فصل جدید میزبان تراکتور است.


برنامه تیم ملی فوتسال در تورنمنت برزیل
تیم ملی فوتسال ایران شهریور امسال برای حضور در تورنمنتی شش‌جانبه به برزیل سفر خواهد کرد. تیم‌های ملی برزیل، پاراگوئه، کلمبیا، ژاپن و عربستان در کنار ایران در این تورنمنت حضور خواهند داشت که شاگردان وحید شمسایی در مرحله گروهی، به مصاف دو تیم امریکای جنوبی یعنی پاراگوئه و کلمبیا خواهند رفت. در گروه دیگر سه تیم برزیل، عربستان و ژاپن حضور دارند. تیم ملی فوتسال ایران 22 شهریور با پاراگوئه روبه‌رو می‌شود و 23 شهریور با کلمبیا بازی می‌کند. تیم‌های صدرنشین هر گروه 25 شهریور در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تیم دوم گروه مقابل صف‌آرایی می‌کنند و دیدار تیم‌های قعرنشین گروه‌ها نیز در همین روز برگزار خواهد شد. بازندگان و برندگان نیمه نهایی روز 26 شهریور در دیدارهای رده‌بندی و فینال به میدان خواهند رفت. همه این بازی‌ها در سالن شهر سوروکابای برزیل برگزار خواهد شد.


ایران در رتبه
 22 فیفا
رده‌بندی ماه جولای فیفا پنجشنبه منتشر شد و تیم ملی ایران همچنان در رده بیست و دوم قرار دارد. ایران دومین تیم آسیایی این رده‌بندی به حساب می‌آید و ژاپن همچون ماه‌های قبل در صدر برترین تیم‌های قاره ایستاده است. تیم‌های استرالیا، کره جنوبی و عربستان در رده‌های بعدی آسیا قرار دارند. صدر جدول رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فیفا به آرژانتین اختصاص دارد و تیم‌های فرانسه، برزیل، انگلیس و بلژیک در رده‌های دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی