پاریس دوباره می‌تواند با ستاره ناراضی تمدید کند

پیشنهاد یک میلیارد یورویی به امباپه

چند سالی است عادت کرده‌ایم تا در تابستان مدام از کیلیان امباپه بشنویم. از رفتن احتمالی او از پاری‌سن‌ژرمن. حالا دوباره خبر جدیدی از او داغ شده. رسانه ورزشی «Defensa Central» در مطلبی ویژه از پیشنهاد عجیب پاریسی‌ها برای حفظ کیلیان امباپه خبر داده است. این اطلاعات که هنوز از سوی مقامات باشگاه پاریسی تأیید یا تکذیب نشده از قراردادی مادام‌العمر و فوق نجومی خبر می‌دهد. این رسانه ادعا کرده پیشنهاد پاریسی‌ها برای کیلیان امباپه امضای قراردادی به مدت 10 سال است. این فوق ستاره فرانسوی به طور میانگین سالانه صد میلیون یورو از باشگاه پاریسی دریافت خواهد کرد که مجموع دریافتی او را در پایان قرارداد به عدد باور نکردنی یک میلیارد یورو خواهد رساند. ناصر الخلیفی مدیر قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در ابتدای تابستان جاری با صراحت گفته بود امباپه یا قرارداد خود را در همین تابستان تمدید می‌کند یا با مبلغی مناسب به فروش خواهد رسید. این در حالی است که امباپه تنها یک سال دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد و پس از آن می‌تواند به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد تیم را ترک کند.
این رسانه ورزشی در ادامه مطلب خود، جنبه دیگری از پرونده امباپه را مطرح کرده است. به نظر می‌رسد موضوع مالی، دیگر اولویت امباپه برای ادامه دوران بازیگری او نخواهد بود. در این گزارش از تغییر انگیزه امباپه و علاقه‌اش برای کسب جام‌های بیشتر گفته شده است. امباپه رئال مادرید را بهترین مقصد برای رسیدن به افتخارات متعدد تیمی و فردی می‌داند و ممکن است علاقه‌ای به امضای قراردادی که او را تا پایان دوران بازیگری‌اش در پاریس نگه می‌دارد، نداشته باشد.
تمام این گمانه‌زنی‌ها در حالی انجام شده که مهلت الخلیفی به امباپه برای گرفتن تصمیم نهایی رو به پایان است. الخلیفی ۲ تا ۳ هفته به فوق ستاره خود برای گرفتن تصمیم نهایی وقت داده بود که حالا 14 روز از آن گذشته است. در حالی که نه خبر پیشنهاد فوق نجومی پاریس و نه علاقه امباپه به ترک این تیم هنوز به صورت رسمی از سوی هیچ‌یک از دو طرف رد یا تأیید نشده به نظر می‌رسد موضع رئالی‌ها همچنان مانند قبل است. در مادرید هنوز کسی خرید امباپه را یک اتفاق محتمل و نزدیک در نظر نمی‌گیرد.

جستجو
آرشیو تاریخی