صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۸

خبر

رقم نجومی یونایتد برای ستاره 20 ساله
منچستریونایتد حاضر است رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو برای خرید راسموس هویلند، ستاره 20 ساله دانمارکی آتالانتا، هزینه کند. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات اروپا نوشت منچستریونایتد بالاخره تصیمم گرفته تا پیشنهادی رسمی برای خرید راسموس هویلند به آتالانتا ارائه دهد. مهاجم دانمارکی از مدت‌ها پیش مورد توجه اریک تن‌هاخ بود و او مدیران باشگاه را متقاعد کرده که برای جذب او مبلغی هنگفت آماده کنند.
در مذاکرات اولیه، آتالانتا گزینه انتقال قرضی با بند خرید دائمی را رد کرده بود تا اکنون باشگاه انگلیسی خود را برای ارائه پیشنهاد رسمی 60 تا 70 میلیون یورویی آماده کند. شیاطین سرخ با هویلند به توافق نهایی رسیده‌اند و تنها توافق با آتالانتا باقی مانده است.
هویلند که تا 2027 با آتالانتا قرارداد دارد، در 32 بازی سری آ 9 گل زد و چهار پاس گل داد. او که برای تیم ملی دانمارک بازی می‌کند، سابقه بازی برای کپنهاگن و اشتورم گراتز را هم دارد.


لاپورتا تأیید کرد
برناردو سیلوا هدف بزرگ بارسا
خوان لاپورتا تأیید کرد که قصد خرید برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی را دارند. روزنامه موندودپورتیوو نوشت که برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بارسلونا را به عنوان باشگاه بعدی خود انتخاب کرده و آماده است تا با رد پیشنهادات دیگر، منتظر آبی و اناری‌ها بماند.
دلیل اینکه سیلوا تمدید قرارداد برای ماندن در سیتی و پیشنهاد مالی عالی پاری سن ژرمن را رد کرده این است که بتواند برای قهرمان اسپانیا به میدان برود. این بازیکن 28 ساله در 6 سال گذشته در عضویت سیتی بوده و اخیراً شایعات زیادی در مورد انتقال او به لیگ عربستان سعودی وجود داشت. اما به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی قصد دارد منتظر بارسا بماند. ستاره پرتغالی تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و این باشگاه حاضر نیست او را با رقمی کمتر از 80 میلیون یورو بفروشد که قطعاً از توان بارسا خارج خواهد بود ولی وقتی از خوان لاپورتا پرسیدند که برناردو را جذب می‌کند، او پاسخ مثبت داد. لاپورتا در پاسخ به سؤال یکی از هواداران بارسا در مورد خرید برناردو با لبخند گفت: «بله، دوست دارم او را جذب کنیم.»
مشخص نیست لاپورتا با وجود مشکلات مالی بارسلونا از چه راهکاری برای جذب ستاره سیتی استفاده خواهد کرد. برناردو سال قبل نیز مورد توجه بارسا بود ولی همین مشکلات مالی مانع انتقال او شدند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی