صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

 

جدایی رضایی به یک شرط
 این روزها بحث جذب گلر برای استقلال داغ داغ است. از ابتدای فصل نقل و انتقالات اخبار مختلفی در این خصوص مطرح شد. نام‌ پورحمیدی،  اخباری بر سر زبان‌ها افتاد و بعد هم ماجرای بیرو مانند بمب ترکید. اما آن قدر در فصل نقل و انتقالات استقلال شکست خورد که ماجرای جذب گلر هر روز کمرنگ‌تر شد و چند روز پیش سرانجام استقلال با حسینی دو ساله تمدید کرد. حسینی ماند و به احتمال زیاد گلر اول استقلال برای فصل پیش رو خواهد بود اما اخبار دیگری در خصوص گلر دوم استقلال منتشر می‌شود. اینطور که گفته می‌شود اگر خالدآبادی را استقلال جذب کند به طور حتم علیرضا رضایی از این تیم جدا می‌شود. رضایی فصل خوبی را پشت سر نگذاشت اما تا تکلیف گلر دوم مشخص نشود استقلال حاضر به از دست دادن او نیست.
 

خطیر به دنبال پول برای حفظ یامگا

 

 

 


 یامگا به طور حتم الماس سیاه استقلال محسوب می‌شود.کمتر پیدا می‌شود بازیکنی در سطح یامگا این قدر بی‌حاشیه باشد،  اما وینگر راست استقلال آن قدر خوب کار کرده و از نظر اخلاقی بدون حاشیه بوده است که مدیران استقلال دوست ندارند او را از دست بدهند. با توجه به توصیف این بازیکن مشخص است که استقلال هرکاری انجام می‌دهد تا الماس سیاه را برای فصل بیست و سوم نیز در اختیار داشته باشد. نکته اینجا است برای حفظ این بازیکن باید باشگاه استقلال و در رأس آن خطیر 160 هزار دلار جور کند تا یامگا را از دست ندهد. قطعاً مدیرعامل استقلال امروز تمام وقت خود را صرف می‌کند تا رضایت مالی این بازیکن را جلب کند در غیر این صورت شوک بعدی استقلال جدایی یامگا خواهد بود. در این صورت هواداران استقلال مدیرعامل جدید این تیم را هرگز نمی‌بخشند.
 
 
مظلومی برای همیشه رفت؟

 

 

 

پرویز مظلومی از استقلال دور شد. با انحلال کمیته فنی استقلال بعد از مدت‌ها مظلومی به طور کل از استقلال رفت. مظلومی فصل پیش به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال در کنار این تیم بود اما نه مظلومی و نه مؤمنی به عنوان دو عضو ورزشی نتوانستند مؤثر واقع  بشوند و در نهایت چندی پیش به کمیته فنی منتقل شدند،  اما عمر این کمیته فقط یک روز و یک نشست بود و چون هیچ استقبال دیگری از جلسات بعدی نشد کمیته فنی منحل شد و عضو ورزشی آن یعنی مظلومی هم رفت. به این ترتیب بعد از چند سال مظلومی حالا هیچ نقش و اثری در  استقلال ندارد.

جستجو
آرشیو تاریخی