صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و پنج - ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بازتاب

اطمینان دارم یک عده می‌خواهند استقلال نابود شود
پورحیدری: نکونام دل‌شیر دارد که در این وضعیت مانده
این روزها آن قدر حال و روز استقلال خراب و ویران است که علی پورحیدری (پسر مرحوم پورحیدری) به این نتیجه رسیده که یک عده قصد کارشکنی دارند و اجازه نمی‌دهند استقلال به جایی برسد. پورحیدری در این زمینه می‌گوید: «به این نتیجه رسیده‌ام که واقعاً یک گروه می‌خواهند استقلال را نابود کنند. گروهی که اتفاقاً قدرت زیادی هم دارند و هر کاری می‌کنند تا این تیم موفق نشود. شما ببینید چند تا مدیرعامل در این چند سال عوض کردیم؟» پورحیدری در ادامه می‌گوید: «دستان هوادارانی که در تجمع شرکت کردند را
می‌بوسم.
استقلال دارد داغان می‌شود اما متأسفانه از دست من کاری بر نمی‌آید. شما باورتان نمی‌شود اما خودم دوست داشتم مقابل ساختمان باشگاه استقلال می‌رفتم و کنار بقیه هواداران اعتراض می‌کردم. دلم می‌خواست بروم و شعار بدهم.»
پسر مرحوم پورحیدری با اشاره به بحث انتقال بیرانوند به استقلال می‌گوید: «وقتی بحث حضور بیرانوند در استقلال پیش آمد همه بسیج شدند تا او استقلالی نشود! یک اتفاق ساده ورزشی که نمی‌دانم چرا برای برخی آقایان اینقدر مهم بود؟ همین چیزهاست که دیدن آن چنین تصوری را برای ما درست می‌کند که یک عده نمی‌خواهند استقلال موفق شود. البته آنها با وجود تلاش فراوان نمی‌توانند استقلال را نابود کنند چون میلیون‌ها نفر هوادار دارد. دقیقاً به همین خاطر است که نکونام اعتبارش را دست گرفته و وارد میدان شده است. جواد دل شیر دارد و امیدوارم در استقلال موفق شود.»
 

حمایت پیشکسوت از حسینی
حسین حسینی را هواداران انتهای فصل بیست و دوم نخواستند به همین دلیل هم مدیران استقلال عزم خود را جزم کردند تا یک جانشین بزرگ و نامی برای او بیاورند. قرار شد بیرو از پرسپولیس به استقلال بیاید اما این انتقال بعد از چند روز فرصت‌سوزی انجام نشد تا همچنان استقلال به داشته خود یعنی حسینی اکتفا کند. البته در این بین و در شرایطی که همه چیز علیه حسینی بود، بهتاش فریبا مربی سابق استقلال از حسینی دفاع کرد و مدعی شد که همین گلر در فصل بیست و یکم باعث شده تا استقلال بهترین رکوردها را از آن خود کند.
 

سهرابیان آماده نیست
استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهای پرفروغی نداشته است. استقلال در این فصل بازنده بود و هیچ کدام از بازیکنان مدنظر نکونام جذب نشده‌اند، علاوه بر اینکه استقلال از جذب بازیکنان مورد نظرش عاجز مانده است بازیکنانی را هم که خریده آماده نیستند. نمونه بارز آن سهرابیان است. این مدافع به دلیل اینکه شرایط مساعدی این روزها از نظر جسمی ندارد در تمرین استقلال غایب بوده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی