خبر

یکه‌تازی مازندرانی‌ها در دور جدید اردوی آزادکاران
کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد ایران اسامی دعوت‌شدگان به چهارمین اردوی تیم ملی را که قرار است در تهران آغاز شود، اعلام کرد. نکته بارز و قابل توجه در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور تعداد زیادی از ستاره‌‌های مازندرانی کشتی آزاد در اغلب اوزان است. موضوعی که نشان می‌دهد کشتی آزاد مازندران همچنان یکی از مراکز اصلی و سازنده کشتی در کشور است. با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد،  چهارمین اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ پس از برگزاری مسابقات بین المللی مجارستان از امروز ۲۵ تیرماه در تهران آغاز می‌شود.
برهمین اساس نیز طبق اعلام پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران،  ۱۵ کشتی‌گیر برتر مازندرانی در این اردو حضور خواهند داشت که کامران قاسمپور،  رحمان عموزاد،  امیرمحمد یزدانی،  حسن یزدانی،  امیرحسین زارع،  رضا اطری و محمد نخودی از جمله این کشتی‌گیران شاخص مازندرانی هستند.
 

قهرمانی بانوان رکابزن تهران در جدال پیست

 

 

 

 


رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست بانوان کشور با قهرمانی تیم تهران خاتمه یافت.
مسابقات دوچرخه‌سواری پیست بانوان قهرمانی کشور طی دو روز در پیست دوچرخه‌سواری آزادی برگزار شد و 32 رکابزن از 15 استان در دو رده سنی به رقابت پرداختند. در این دوره از مسابقات و در پایان دو روز رقابت تیم تهران در بخش تیمی رده سنی بزرگسالان با کسب 1025 امتیاز در صدر ایستاد،  تیم خوزستان با کسب 739 امتیاز دوم شد و خراسان رضوی نیز با 701 امتیاز به مقام سومی رسید. در بخش جوانان نیز آذربایجان شرقی در رتبه نخست قرار گرفت،  مازندران دوم شد و خراسان رضوی نیز در مقام سومی ایستاد.
 

برگزاری مجمع عمومی تکواندو امروز در تهران
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو امروز دوشنبه ۲۶ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به همراه کلیه اعضا از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. ارائه گزارش عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۱ و تصویب تقویم ۱۴۰۲،  ارائه گزارش حسابرس قانونی،  خزانه‌دار و بازرس فدراسیون در سال ۱۴۰۱،  انتخاب اعضای باقی مانده هیأت رئیسه و برخی موارد دیگر دستور جلسه این مجمع خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی