فینال جایزه بزرگ با استانداردهای بین‌المللی برگزار شد

مرتضی کاشانی: باید با تمام توان در جهانی نروژ شرکت کنیم

مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران یکی از رشته‌های ورزشی نوپایی که پیشنهاد ورود به چرخه بازی‌های آسیایی را نیز دارد،  با توجه به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی در پایتخت که با حضور برترین چهره‌های این رشته مهییج ورزشی طراحی شده بود،  تأکید دارد که این دوره از مسابقات جایزه بزرگ در بالاترین سطح ممکن و با رعایت بالاترین استانداردهای بین‌المللی انجام شد. به همین بهانه با او در خصوص برگزاری این رقابت داخلی و برنامه‌ریزی که برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جهانی نروژ پیش رو دارند گپ و گفتی داشتیم که در ادامه آن را مرور می‌کنیم.
 برای درخشش در جهانی نروژ 3 ماه فرصت داریم
سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران در خصوص زمانبندی تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته ورزشی می‌گوید: «۳ ماه برای تمرین و مهیا شدن بابت حضور در رقابت‌های جهانی نروژ زمان داریم. این 3 ماه،  زمان بسیار خوبی است تا بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران کار کنیم تا یک تیم قدرتمند عازم مسابقات جهانی نروژ شود. رقابت‌های انتخابی تیم ملی در شهریور ماه برگزار می‌شود و امیدوارم بتوانیم ۱۰ ورزشکار مرد و ۱۰ ورزشکار زن را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم. تمام هدف ما این است که با آمادگی کامل در مسابقات مهم پیش رو شرکت کنیم تا نتایج درخشانی را به دست بیاوریم. امیدواریم در این مسیر حمایت رسانه‌ها،  همینطور وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را کنارمان داشته باشیم.»
 رقابت جایزه بزرگ تهران در حد بین‌المللی برگزار شد
مرتضی کاشانی سرمربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران در خصوص مسابقات جایزه بزرگ تهران معتقد است: «این مسابقات با حضور نزدیک به ۳۰۰ ورزشکار در ۳ تست آنلاین برگزار شد. در نهایت ۱۰ تیم برتر در بخش حرفه‌ای و ۵ تیم در بخش آماتوری به فینال راه پیدا کردند. این رقابت در ۲ روز و هر روز ۳ تست برای ورزشکاران حرفه‌ای و ۲ تست برای ورزشکاران آماتوری پیگیری شد و نهایتاً در خاتمه مسابقات نفرات برتر مشخص شدند. برای اولین بار مرحله فینال در بالاترین سطح و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی این رشته ورزشی برگزار شد. در فینال شاهد یکی از پرهیجان‌ترین رقابت‌ها بودیم که آیتم‌های بسیار جذابی داشت و زیبایی مسابقات را دو چندان ‌کرد.»

جستجو
آرشیو تاریخی