صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

استقلال

اکبرپور: با آمدن خطیر اوضاع استقلال بدتر هم شد
علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: «هر روز که می‌گذرد وضعیت استقلال بدتر می‌شود. فکر می‌کردیم با رفتن کریمی و آمدن خطیر شرایط رو به بهبود خواهد رفت اما متأسفانه نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه روز به روز وضعیت بدتر هم شده است تا جایی که صدای نکونام درآمده و از همه شاکی است. نمی‌دانم خطیر چه کاری انجام می‌دهد. انتظار می‌رود او با آمدنش استقلال را از این بحران خارج کند اگرچه کار سختی است و با ۱۰ روز و ۲۰ روز این اتفاق رخ نخواهد داد اما همه اعتقاد داشتند او می‌تواند کمی گره‌ها را باز و مشکلات را برطرف کند. استقلال در این چند روز شرایط بسیار بغرنجی پیدا کرده نه از بازیکن خبری است نه امکاناتی وجود دارد و نه اتفاقی رخ می‌دهد که حداقل تا حدودی کادر فنی از شرایط موجود راضی شوند.» اکبرپور در خصوص صحبت‌های جواد نکونام بعد از دیدار تدارکاتی مقابل پیکان گفت: «متأسفانه باز هم پای افرادی که کمر به نابودی استقلال در چند سال اخیر بسته‌اند به باشگاه باز شده است. آدم‌هایی که هدف‌شان نابود کردن استقلال و زمین زدن نکونام است. سرمربی استقلال اگرچه اسم شخصی را نیاورد اما همه فهمیدند منظور او با چه کسی است، فردی که سال‌ها پیش با واعظ آشتیانی به استقلال آمد و اگرچه به ظاهر خود را استقلالی می‌داند اما در باطن تنها هدفش نابود کردن استقلال و نکونام است تا بتواند دوستان خود را به استقلال آورده و آنها را به‌عنوان سرمربی تیم معرفی کند.»
 

منتظر عضو جدید هیأت مدیره
مجمع باشگاه استقلال روز شنبه با حضور نمایندگان وزارت اقتصاد و وزارت ورزش و همچنین سایر اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل این باشگاه برگزار و فرشید سمیعی به‌عنوان چهارمین عضو به هیأت مدیره این باشگاه اضافه شد. در همین راستا خبر می‌رسد قرار است به‌زودی با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش مجمع باشگاه استقلال بار  دیگر تشکیل و عضو پنجم هیأت مدیره این باشگاه نیز انتخاب و معرفی شود. علیرضا خانی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی و فرشید سمیعی اعضای فعلی هیأت مدیره باشگاه استقلال هستند.
 

هوادار، سومین حریف تدارکاتی استقلال
تیم استقلال که از برگزاری اردوی خارجی بازمانده است، اردوی داخلی خود را در تهران پیگیری می‌کند. آبی‌پوشان تا کنون دو بازی تدارکاتی برابر پیکان تهران و امید استقلال برگزار کردند که در دو دیدار به پیروزی رسیدند. شاگردان جواد نکونام امروز در سومین بازی دوستانه به مصاف هوادار با هدایت محمود فکری می‌روند. این مسابقه احتمالاً در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی