صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و پنجاه و سه - ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۴

بحران پول در استقلال اوج گرفت

محمدی در آستانه فسخ قرارداد با استقلال

شرایط مالی باشگاه استقلال نه تنها با آمدن علی خطیر رو به بهبودی نگذاشته بلکه هر روز بدتر می‌شود. درحالی که انتظار می‌رفت با روی کار آمدن مدیران جدید وضعیت مالی باشگاه استقلال بهتر شود اما ظاهراً قرار نیست مشکلات استقلال برطرف شود و هر روز که به برگزاری لیگ برتر نزدیک‌تر می‌شویم خبرهای نگران کننده‌تری درباره استقلال به گوش می‌رسد.
تجمع روز گذشته هواداران استقلال نیز بی ارتباط با مشکلات عمیق مالی این باشگاه نیست. هوادارانی که انتظار دارند عدالت در این باشگاه برقرار شود تا آن‌ها نیز موفقیت‌های تیم خود را درلیگ برتر ببینند وشاهد شکل گیری تیمی باشند که قابلیت رقابت با مدعیان را داشته باشد.
استقلال امروز اما از این مزیت بی بهره است و علی خطیر با وجود وعده‌هایی که داده همچنان نتوانسته برمشکلات مالی این باشگاه فائق آید و ظاهراً وعده‌هایی که از سوی سازمان خصوصی سازی به او داده شده نیز هیچ یک عملی نشده است و بعید نیست بازیکنان جدیدی که از باشگاه استقلال بابت عقد قرارداد جدید چک دریافت کرده‌اند این باشگاه را ترک کنند.
روز گذشته موعد پول شدن چکی بود که از سوی باشگاه استقلال به مهرداد محمدی داده شده است. در زمان عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال یک چک به محمدی داده شده که ظاهرا به مبلغ 10 میلیارد تومان بوده است. قرار بود روزگذشته چک باشگاه استقلال که در زمان مدیریت حجت کریمی صادر شده، نقد شود اما این چک به بانک رفته و برگشت خورده است.
با توجه به شرایط به وجود آمده و توافقاتی که ابتدای فصل شده، مهرداد محمدی حالا می‌تواند قرارداد خود را به صورت قانونی و کاملاً یک طرفه با باشگاه استقلال فسخ کند. در توافقاتی که ابتدای فصل میان دو طرف انجام شده بود، مدیران باشگاه استقلال به محمدی گفته بودند چنانچه چک باشگاه نقد نشود، او مجاز است قراردادش را به صورت یکسویه لغو و راهی تیم دیگری شود.
البته محمدی بعد از به وجود آمدن این مشکل با جواد نکونام جلسه‌ای برگزار کرد و برای سرمربی استقلال ماوقع را شرح داده و قرار شد موضوع از سوی نکونام پیگیری شود و سرمربی استقلال مسئولان باشگاه استقلال را برای حل این مشکل به تکاپو بیندازد. اگر باشگاه استقلال نتواند مبلغ مورد نظر محمدی را پرداخت کند هیچ بعید نیست که این بازیکن ناگهان سراز تیم‌های دیگر درآورد و با دریافت مبلغ قابل توجهی استقلال را به سمت دیگر تیم‌های رقیب ترک کند. موضوع جدایی مهرداد محمدی را باید جدی گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی