بند وفاداری مانع فروش‌امباپه نمی‌شود!

80 میلیــــــــــــون یورو پاداش رفتــــــن از PSG!

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، هفته پیش در مراسم معرفی سرمربی جدید تیمش، لوئیس انریکه، به‌صورت ضمنی به کیلیان امباپه اولتیماتوم داد و گفت او به هیچ وجه رایگان پاریس را ترک نخواهد کرد. الخلیفی کمی بعد از نشست خبری با لوئیس انریکه در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه لوپاریزین شرکت کرد و این بار به صراحت به امباپه اولتیماتوم داد و گفت او تنها 2 هفته برای تمدید زمان دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز خواهد شد.
امباپه سالانه 72 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند که اگر فصل آینده در پایتخت فرانسه بماند، 80 میلیون یورو هم پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد. در حالی که او جدا شود، این مبلغ را از دست می‌دهد. به همین دلیل او فقط در صورتی حاضر به جدایی در این تابستان می‌شود که باشگاه حاضر شود 80 میلیون یورویی پاداش وفاداری را به‌صورت یکجا به او بپردازد، مسأله‌ای که تا هفته قبل کاملاً غیرممکن به نظر می‌رسید.
لوپاریزین امروز نوشت که پی اس جی حاضر است هر کاری انجام دهد تا امباپه همین تابستان راهی باشگاهی دیگر (رئال مادرید) شود، چرا که به این اطمینان رسیده است که او تمایلی برای تمدید ندارد. امباپه همچنان روی موضع قبلی خود پافشاری می‌کند و می‌خواهد فصل بعد در پاریس بماند و سپس به‌عنوان بازیکن آزاد جدا شود اما سیاست پی اس جی چیز دیگری است.
حالا آنها حاضر شده‌اند 80 میلیون یورو پاداش وفاداری را به او بدهند تا دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد. گویا دیگر جایی در پاریس برای کیلیان نیست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی